01 August 2017

Noviteti iz prethodna tri meseca


Ukoliko me pratite na Facebook-u, mogli ste da vidite da sam se prezasitila lakova i zapala u fazu gde ne znam više da li da uopšte nastavim sa blogovanjem. Nisam prestala da mažem nokte, ali sam koristila priliku da nosim lakove koje volim umesto da stalno gledam čega novog ima (i da se razočaravam iznova i iznova jer mi ništa nije zanimljivo). Sada su opet najavljeni neki noviteti koji su me zainteresovali te mislim da je red da napišem koji red o novostima u svetu lakova za nokte.

01 fun is where you are
02 vacation mood on
03 made for sunny days
04 no hurries, no worries

Jedini noviteti kod mene su tri China Glaze laka koja sam uzela na velikoj rasprodaji u Alexandar Cosmetics. Određene boje sada možete uzeti po ceni od 190 dinara, a kako rasprodaja traje već neko vreme, dosta boja se i rasprodalo. Očigledno prave mesto za nove kolekcije. Moju kolekciju su obogatili Con-Fused?, Kalahari Kiss i But of Corpse.

C01 Provocative Pearls
C02 Mauve Magnifique
C03 RoSéducteur
C04 Berry Bow
C05 Silk Sense

Najviše novosti nam stiže iz Cosnove i u DM. U DM-u je trenutno aktulena Essence Next Stop Summer trend kolekcija. U njoj se nalazi bronzer u spreju za lice i telo, valžna/suva paleta senki, koje se mogu koristiti i kao ajlajner, dva karmina koja menjaju boju, balzam za usne sa zaštitnim faktorom, upijajući papirići i oznaka za prtljag, a za nokte imaju nalepnice, gumeni držač bočice laka, četiri laka sa cvetnim prstenčićima iste boje i nadlak za zlatasti sjaj. Takođe u DM-u možete još uvek naći ProvoCATRICE kolekciju, inspirisanu spojem donjeg veša sa standardnom odećom (što meni neizostavno budi uspomene na devedesete i negliže haljine). Čine je paleta senki, cushion puder za usne u dve boje, prah za gustinu trepavica, mirišljavi puder za telo, dva rumenila i pet lakova za nokte. I za kraj što se DM-a tiče, u određenim drogerijama je sada dostupan nov brend na našem tržištu, a njihova robna marka - Trend It Up.

Essence noviteti za jesen

U Lilly čekamo da stigne Essence Cubanita TE. U avgustu ili septembru nas očekuje sezonska smena Essence proizvoda. Već sam spomenula da izbacuju neke Colour Boost, Glow & Care, i The Gel lakove, kao i neke baze i nadlakove. U ponudu ubacuju nekoliko lakova sa holo šljokicama i nekoliko novih The Gel boja, ali prava zanimljivost stiže u formi prahova za nokte i vodenog nadlaka, za koji se nadam da će biti poput onog iz Blossom Dreams TE. Catrice takođe očekuje sezonska smena proizvoda, s tim što sam videla samo da izbacuju Noir liniju lakova. I Flormar je ubacio neke novitete, tačnije celu liniju lakova - Full Colour u 62 boje. Ja ih nisam probala, ali drugarica jeste i veoma je zadovoljna pigmentacijom i brzinom sušenja. Golden Rose Holographic još uvek nisu stigli. Poslednji novitet u Srbiji je italijanski brend Wycon koji je sredinom meseca otvorio radnju u Knez Mihailovoj ulici. Imaju širok izbor lakova, baza i nadlakova, sve po ceni od 499 dinara, ali ne očekujte od prodavačica da umeju da vas upute u njihove osobine ili razlike među njima. Na obuci nisu radili lakove (zamislite kako se kiselo osmehujem dok ovo kucam, jer sam lično morala prodavačici da pokazujem kako rade magnetni lakovi iz njihove ponude, pošto sama nije znala da mi kaže). I to je sve što se tiče noviteta koje sam primetila u protekla tri meseca. Čime ste se lepim vi ponovile?

9 comments:

  1. sviđaju mi se ovi noviteti. i samo polako, ne odustaj i drži se favorita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da vidiš kako sam samo vrtela ista tri laka. :)

      Delete
  2. Mislim da ne treba ništa na silu raditi, sve po osećaju. Čini mi se da svi bar jednom prođemo kroz tu fazu zasićenja, a šta posle sve je individualno. Radi šta ti najviše prija. :)
    Fini su ti lakovi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, ništa na silu. Nije da mi život zavisi od ovoga.

      Delete
  3. Svidja mi se But Of Corpse, izgleda bas zanimljiv! :-) Nadam se da neces odustati od blogovanja, bilo bi stvarno steta, a meni bi bas bilo zao! I kod mene je doslo do nekog zasicenja, citave ove godine mozda sam kupila maksimalno 10 novih lakova, trenutno se igram neisprobanim UV gel lakovima, akrilnim prahom (jos uvek me drzi...), a ovih dana isprobavam i nove water decals ruske firme MilvArt u kombinaciji sa UV gel lakovima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nove tehnike su super za izbegavanje blogoapatije. Ili za izvlačenje iz nje. :D

      Delete
  4. Mislim da je skroz ok usporiti nekad, ali se nadam da neces odustati od blogovanja :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...