08 March 2017

Matching Manicures - Inspired by Fashion


Prošle nedelje sam preskočila usklađeni manikir, a i sa ovonedeljnim kasnim jer u poslednje vreme ne stižem da mažem nokte. Ipak sam pokušala da ovom prilikom pomirim i aktuelnu i preskočenu temu i nadam se da će vam se rezultat svideti.

I skipped last week's matching manicure, and I am late with this week's theme because I haven't had time lately to paint my nails. However, I did try to combine current and skipped themes in today's mani and I hope you'll like the end result.


Tema za ovu nedelju je moda, a kako i dalje ne pratim modna dešavanja moram da se držim onoga što mi je poznato i što odgovara mom ukusu. Jedan od modnih momenata popularnih pre nekoliko godina su damastni neobarokni dezeni, često viđani na pantalonama gde se videla samo razlika u teksturi između potke i šare. Umesto da uradim sjajno pečatiranje preko mat podloge, što bi bilo najpribližnije originalnom dezenu, odlučila sam se za pečatiranje preko holo podloge. Nažalost, i sa ovom verzijom sam iskusila problem zbog kog sam odustala od mat-sjajne kombinacije - uživo izgleda odlično, ali se ne slika baš dobro jer ima toliko detalja. Koristila sam Born Pretty Black preko Dance Legend Spacecraft, a motiv je sa pločice Moyou Nails 218. Na linkovima ispod možete videti preostale manikire na ovu temu.

This week's theme is fashion, and since I am still out of touch with fashion I had to keep to what I know and what suits my taste. One of popular fashion moments from several years ago is neo-baroque damask pattern, often used in trousers, where you could see only difference in texture between weft and the design itself. Instead of doing shiny stamping over matte base, which would be closest to the original, I decided to stamp over holo background. Sadly, I had the same problem with this version that I made me abandon the shiny-matte option - it looks great in person, but doesn't take good photo because it is too busy. I used Born Pretty Black over Dance Legend Spacecraft. Design is from Moyou Nails 218. You can see other blogger's manis at the links below.







2 comments:

  1. Svidja mi se, divan manikir! :-) To sve na fotografijama skoro nikad ne izgleda toliko lepo koliko je zaista lepo u prirodi, holo lakovi nekako uvek uspeju da potisnu sve ostalo "u drugi plan" a posebno stampe sa mnogo detalja... Jedino sto (bar mene) spasava u takvim situacijama je bela stampa na tamnim holo lakovima ili crna stampa na svetlim... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo da sam slikala u senci već bi bilo bolje. No dobro, sada je kasno.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...