01 December 2016

Novembarski noviteti

>
Ni novembar, poput septembra, nije bio nešto bogat noktonovitetima, ali to nije tako loše jer ionako planiram da dobrano skrešem kolekciju.

Like September, November was not rich in new nail products, but that's not a bad thing since I intend to do a major destash anyway.



U Lilijima je aktuelna Essence trend kolekcija Girls Just Wanna Have Fun sa tri dupla laka u nežnim tonovima, a u DMu se povlači Try It, Love It, koja verujem da će uskoro biti zamenjena kolekcijom Little X-Mass Factory. Nisam videla neke prave novitete u drogerijama, ali zato ima dosta sniženja i rasprodaja. Essie je na primer na sniženju u Liliju i košta 699 dinara. Jedina prava novina u ponudi na tržištu trenutno je da se OPI sada može kupiti i u novoj apoteci Srbotrade. Cena redovnih lakova je 980 dinara, a DS su 1080 dinara. Stigla je i nova kolekcija CND proizvoda - Starstruck. Nju možete nabaviti u Unitech radnjama.



8 comments:

  1. Beautiful new comings - and very beautiful manis!

    ReplyDelete
  2. Hvala za informaciji o Essi-ju. To čekam već neko vreme. Svratih u ponedeljak, ali sve bilo po regularnoj ceni, pa mi je ovo sad leglo k´o budali šamar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam u iskušenju da iskoristim Essie sniženje. :D

      Delete
  3. Pločice su odlične. Imala si bogme pune ruke posla. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovo je samo deo onoga što sam želela da uradim tokom meseca, ali nažalost nisam stigla više.

      Delete
  4. Jedan lak al se bar dobro pokazao. ;) Ni ja nisam nista vise kupovala. Samo dva komada i oba su zelena. :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...