15 November 2015

Matching Manicures - Water Marble


Mramoriranje uz pomoć vode je tehnika sa kojom nisam u dobrim odnosima, ali kako nam je to tema ovog puta, a ja sam imala ideju kako da izvedem manikir, upustila sam se u ovu avanturu.

Water marbling is a technique I am not on good terms with, but since this is the theme this week and I had an idea how to do it, I gave it another go.


Jedan od glavnih razloga zašto sam želela da isprobam OPI Color Paints lakove je upravo vodeno mramoriranje. Kao bazu sam upotrebila OPI Silver Canvas, a za šare Primarily Yellow, Chromatic Orange i Purple Perspective. Nažalost, moja veština se nije popravila od prethodnog puta te mi je šara dobro ispala samo na palcu. Mislim da ću se držati podalje od vodenih tehnika za sada i držati se jednostavnih stvari.

One of main reasons I wanted to try OPI Color Paints polishes is water marbling. I used OPI Silver Canvas as base and Primarily Yellow, Chromatic Orange and Purple Perspective for design. Unfortunately, my skill didn't improve since the last time so I only have good pattern on my thumb. I think I'll stay away from techniques that involve water and stick to simpler things.


Ne zaboravite da pogledate šta su druge blogerke uradile.

Don't forget to check what other bloggers did.







24 comments:

  1. It's fun and interesting, puts a smile to my face!!

    ReplyDelete
  2. Boje su baš zanimljivo uparene, neznam jel bi meni palo na pamet koristit srebrenu bazu :D
    A wm je svima nekako neznam :/ Ja iman problem kad idem vuć crte sve nekako "preradim", išaram bezveze jer neznan zašto, takva san :D Sve u svemu zanimljivo jako, čak me boje baš podsjećaju na jesen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne bih koristila srebrnu bazu nego su tako proizvođači predvideli pa ja ne htedoh da mudrujem previše. :D

      Delete
  3. I think the result is very lovely :)

    ReplyDelete
  4. Meni nikako,, ali bas nikako ne polazi za rukom. Da ne govorim o neredu koji napravim uzalud....Ti si ipak uspela. Iako ti vetici nisu formirani na drugim prstima, sare lepo izgledaju. Meni sa njima (mislim na Opi Color Paints) super izadje gradijemt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nered na svu sreću nisam napravila ovog puta. :D

      Delete
  5. Meni se jako dopada palac kako ti je ispao i vidim da si ti samo njim i zadovoljna.Jako zanimljiva tehnika, nikada pre nisam videla nesto slicno :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :)
      Tehnika je bila veoma popularna jedno vreme pre par godina, ali zahteva dosta strpljenja i vremena, što ja baš i nemam. :D

      Delete
  6. Meni je ovo sasvim ok. :) Ne mora sve da bude savrseno. Jedino mi se ne dopada ovaj srebrni Opi kao podloga. Mislim da je Opi tu skroz omanuo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He, a meni se on baš sviđa. Uz to je jednoslojac. :D
      Jedino mi ova narandžasta preko njega izgleda suviše retro, što mi nije baš po volji.

      Delete
  7. Vrlo veselo i živahno, nisam to baš očekivala od tebe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI se nije setio da izbaci neku umrtvljenu kolekciju. :D

      Delete
  8. Znachi Ostin Pauers :-DDD
    Ovo me malo iznenadio od tebe, ali je mnogo drazesno pa slobodno eksperimentisi jos :-)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako misliš na eksperimentisanje sa Color Paints, naravno da će ga biti.
      WM eksperimentisanja verovatno neće. :D

      Delete
  9. slično se događalo u mojim pokusajima gdje su bile dvije od pet boja a to sam mogla i bez vode odmah na noktu radit. sviđa mi se raznolikost boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prošlog puta sam radila samo sa dve boje, sada sam htela da pokušam sa tri. Moglo je to daleko boje, ali hvala ti. :)

      Delete
  10. Sviđa mi se kombinacija boja, posebno mi je zanimljivo zbog te srebrne baze koja je vidljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi bila namera da baza bude vidljiva, ali nisam najbolje umešala boje pa se omaklo. :D
      Hvala ti u svakom slučaju.

      Delete
  11. ali zato je palac fantazija ::D razumem te, ja se ni ne usušujem da probam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam da probam da ne bih bila kvariša. :D

      Delete
  12. palac ti je savršen <3
    ni ja ne volim water marble, ako i napravim nešto iole uspješno, zapackam se do laktova :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i ja sam se zamazala pošteno. Stavila sam lepak preko dve falange, ali sam i treću nekako uspela da ofarbam.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...