04 November 2015

CND Vinylux Grommet


U poslednjem usklađenom manikiru ste mogli da vidite jedan veoma dobro usklađen lak. CND Vinylux Grommet se ne uklapa sa tematskim nitnama samo po svojoj metaličnosti već i imenom, koje označava ringlicu. Vinylux sistem, kao i druge CND proizvode, možete nabaviti u Unitech-u ili preko njihovog sajta. Cena lakova je 988 dinara, a nadlaka 679 dinara. I lakovi i nadlak sadrže 15 ml proizvoda i 3-free su.


I the latest matching manicure you could see a truly well matched polish. CND Vinylux Grommet does not only match the studs we had for theme in terms of colour, but also has an appropriate name. Vinylux polishes and top coat come in 15 ml bottles and they are 3-free.


CND Vinylux Grommet iz Contradictions kolekcije za jesen 2015. godine nije najoriginalniji lak na trištu, ali u slučaju ove boje što se mene tiče to i ne mora biti. U pitanju je prilično klasičan hematit-sivi lak sa šimerom. Prilično je dobre pigmentacije i punu boju i ravnomernu pokrivenost daje iz dva sloja. Mekana četkica i fina konzistencija čine samo mazanje veoma ugodnim, a kako su Vinylux lakovi prilično retki, onda se i slojevi brzo suše. Iako se Vinylux sistem ne nosi preko baze, ja ga zbog neravnih noktiju nosim preko sloja Ridge Out baze, koja produžava postojanost ovih lakova na mojim noktima. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj Vinylux nadlaka. Predstavljeni proizvod sam dobila od uvoznika, ali to nije uticalo na moje mišljenje. Za više informacija vidite moju politiku rada.


CND Vinylux Grommet from Contradictions collection for autumn 2015. isn't the most original polish on the market, but when it comes to this colour I don't think it needs to be. This is a rather classic gunmetal grey shimmery polish. It is well pigmented and gives full colour and wven coverage in two coats. Soft brush and nice formula make application a breeze and since the formula is thin, all layers dry quite fast. Even though Vinylux system isn't supposed to be used over base coat, I use it over Ridge Out base, which makes it more durable on my nails. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and Vinylux top coat. I have received this product from importer, but that didn't affect my opinion. For additional info see my disclosure policy.

20 comments:

  1. It looks so beautiful on you, I like the shimmers in it!

    ReplyDelete
  2. Wow, this is a color I would try. Looks great on you!

    ReplyDelete
  3. Ovakvi lakovi i treba da se često viđaju. Nikada me ne ostave ravnodušnom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam da ubacim poređenje sa drugim sličnim lakovima koje imam. Moraću kasnije da ga dodam.

      Delete
  4. Odlicno! Gunmetal/hematit sivi lakovi su uvek IN u mojoj knjizi. Izgleda odlicno i odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja računam da oni nikada ne zastarevaju. A sve i da nisu "in" meni jesu. :D

      Delete
  5. Bez obzira sto nije najoriginalnija nijansa meni e bas dopada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, i meni. :) Savršeno su je odabrali, rekal bih. Baš je nosiva boja, a uz to potpuno po mom ukusu.

      Delete
  6. najoriginalniji ili ne, meni svejedno, obožavam ovakve nijanse :D

    ReplyDelete
  7. Prelep lak :) obozavam ovakve boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, pa onda mislim da ti treba ovaj lak jer je baš dobar.

      Delete
  8. Pun pogodak, baš dobro izgleda. Imam dosta sličnih lakova i opet se pojavi neki koji me obori s nogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam baš, imam ih pet ili šest veoma sličnih, od kojih se barem dva nalaze u stalnoj ponudi.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...