19 July 2015

Matching Manicures - Watercolour


Danas se u sklopu usklađenog manikira bavimo različitim načinima za postizanje akvarel izgleda na noktima. Jednu od ovih tehnika sam ranije probala u Simples projektu, a danas sam se odlučila za malo drugačiji pristup temi.


Today as part of Matching Manicures we are exploring different ways to get watercolour look on our nails. I have tried one of these techniques as part of Simples project, but this time I wanted to take a different approach.


Kao što vidite, ovo je jedna od retkih prilika kada vam prikazujem obe ruke. Imala sam jasnu zamisao i uspela sam bolje da je izvedem na desnoj ruci. Znala sam da želim da opet radim jednostavan manikir, a kroz misli su mi se stalno provlačili dekali sa istočnjačkim motivima (trešnjin cvet i predeo oslikan mastilom). Na desnoj ruci sam više dobila taj izgled slika rađenih mastilom ili akvarel minijatura. Na levoj kao da sam radila karanfile i trešnje (plod, ne cvet) koji su se istopili na ovoj vrućini, iako je inspiracija, materijal i tehnika za obe ruke bila ista. Koristila sam Nailasaurus uputstvo - razređivala sam kap laka acetonom i onda sam tako razređenu boju nanosila na nokat slikarskom četkicom. Bazni lak je Flormar 400, za cvetove sam koristila Essence Fateful Desire, za stabljike/grančice crni pečatni lak, a za završnicu sam koristila IBD Air Dry nadlak i Morgan Taylor Matte's a Wrap. Šta su druge devojke spremile možete videti ako kliknete na linkove na kraju članka.


As you may see, this is one of those rare occasions I am showing you both my hands. I had a clear idea what I wanted to do and I managed to do it much better on my right hand. As usual, I wanted to keep it simple and I had far eastern motifs on my mind (like cherry blossom and ink paintings). I got more of that inky or aquarelle miniature look on my right hand. The left one looks like carnations and cherries (fruit, not flower) that melted in this heat, even though the inspiration, technique and materials were the same for both hands. I have used Nailasaurus tutorial. Base colour is Flormar 400, Essence Fateful Desire for flowers, black stamping polish for stems and IBD Air Dry top coat and Morgan Taylor Matte's a Wrap to finish the whole look. You can see what other gals came up with if you follow the links below.







20 comments:

  1. Meni se desna ipak vise svidja. :P Lepo si se potrudila za razliku od nekih. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajd ne zekaj, i ti si se potrudila! Ono pečatirano mi je baš super!!! <3

      Delete
    2. Meri, ovo je samo drugačiji pristup. Ništa više nit manje truda nisam uložila nego za Simples verziju, koja je veoma slična tvojoj. Plus, preko tvoje izvedbe može da se pečatira, a moja ne bi bila dobra podloga, tako da je tvoje delo višefunkcionalno. :P

      Delete
  2. It's really adorable, I like it a lot!

    ReplyDelete
  3. Meni je, reći ću i javno, desna lepša, ali veliki plus za trud i strpljenje. Finalni rezultat je odličan.
    Prethodni radovi koje si linkovala su zaista posebni i jedni od najiskrenije, najlepših koje sam generalno videla. Imaju sve, od boje preko dimenzije, preciznosti, svega. Zaista prelepo i moga bi češće da linkuješ da se ljudi podsete. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di, linkovani radovi (trešnjin cvet i slika mastilom) su dekali. Daleko sam još od tog nivoa. :D

      Delete
  4. I meni je desna zanimljivija :)
    Baš mi se sviđa manikura, pomalo je apstraktna :P

    ReplyDelete
  5. I moj glas ide levoj. :D Ali i desna je isto dobra, sve zavisi iz kog ugla se posmatraju. :)

    ReplyDelete
  6. cvjetovi trešnje u ekspresionizmu ;) super :)

    ReplyDelete
  7. meni se sviđa, možda malo više rad na lijevoj nego na desnoj, ali skroz uredna manikura, dobro odrađena :D

    ReplyDelete
  8. Svidjja mi se ovaj ekspresionisticki gotovo apstraktni manikir. I jedna i druga ruka dobro izgledaju.
    Nego IBD Air Dry top coat? Kako ti se cini? Brzina susenja, trajnost?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suši super, trajnost je okej, ali krt je pa meni, koja imam prilično fleksibilne nokte, puca.

      Delete
  9. I like the outcome, very artistic and the cherry blossoms are visible and very pretty!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...