30 June 2015

OPI A Roll in the Hague


Posle zelenih, plavih i sivih lakova, sada su narandžasti lakovi stigli na red da ustanovim tačno koje mi nijanse odgovaraju. To mi je najlakše da uradim tako što ću uzeti najmanje pakovanje laka koje mogu da nađem, a manjih od OPI beba mislim da nema (3,75 ml). U pojedinim Prima apotekama su zimus mogli da se kupe pojedinačni miniji po ceni od dvestotinak dinara. Ne znam da li se i dalje ovako prodaju, ali vredi ih potražiti ako vam se nekada desilo da želite da uzmete samo jedan lakić iz nekog seta. Šanse da ćete ga naći nisu baš male.


After green, blue and grey nail polishes, now it is time for me to find out which shades of orange suit me. I find that easiest to do by getting the smallest bottle of polish I can find and I think there are no smaller bottles than OPI babies (3.75 ml).


OPI A Roll in the Hague (NL H53) je treći lak iz Holland kolekcije koji imam, najjarkiji je od njih, a mislim i da je najupadljiviji lak iz cele kolekcije. Spada u bundevaste narandžaste kreme, a to je nijansa koja meni ne stoji baš lepo. U poređenju sa drugim sličnim lakovima koje imam pokazalo se da je ovaj najtamniji. Prigušeniji je od Nella Mango i Essence Flashy Pumpkin, a manje koralan od OPI Aloha From OPI i OPI Hot & Spicy. Za punu pokrivenost su potrebna dva sloja, s tim što je prvi bio prilično nervnomeran. Ne znam da li je to do konzistencije samog laka ili do četkice. Stari mini lakovi, u koje spada i ovaj, imali su malu metlastu četkicu, dok novi imaju istu Pro Wide četkicu kakvu imaju i veliki OPI lakovi. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


OPI A Roll in the Hague (NL H53) is the third polish from Holland collection that I have and of the three it is the brightest and I think it is the most visible of the entire collection. It is quite pumpkiny orange creme, which is shade that doesn't fit me really well. Compared to other similar polishes I have it is the darkest one. It is more muted than Nella Mango and Essence Flashy Pumpkin, and less coral than OPI Aloha From OPI and OPI Hot & Spicy. It takes two coats to get full coverage with the first one being very patchy, but I don't know if that is due to formula or brush. Old mini OPIs, and this one is one of them, used to have small brush and the new ones have the same Pro Wide brush full size OPIs have. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

OPI Aloha From OPI - OPI Hot & Spicy - Nella Mango - Essence Flashy Pumpkin - OPI A Roll in the Hague

15 comments:

  1. It's such a happy and bright orange, love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I find every orange, even those deep burnt ones, quite happy, especially during winter when seasonal depression creeps up to me.

      Delete
  2. Nisam baš u ljubavi sa ovako narandžastim lakovima, ali tebi ovaj fino stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja nisam nešto zadovoljna kako mi stoji, ali dobar je za nail art.

      Delete
  3. Joj, ja od prosle godine cesto nosim i narandzasti lak ( a i karmin). Ovaj je veoma lep. Nisam znala da mogu da se kupe odvojeno O.o :( moracu da potrazim po apotekama... mozda nadjem negde

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalno ne mogu da se kupe odvojeno, ali mislim da su ovo rasparčali setove koji se nisu prodavali. Novije boje mislim da ne mogu da se nađu.

      Delete
  4. Love how bright it is and I think it looks great on you. I don't understand why you think that it dose not fit you well!? I like it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is too bright and it makes my fingers look ashy, dirty. You don't see it in these photos, but in person it is very visible.

      Delete
  5. Pravi letnji! Meni se cini da ti bas super stoji. :) I da, ima manjih lakova. Yves Rocher bebice imaju 3 ml. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma čini ti se zato što je slikano u senci. Na svetlu se vidi da ova boja nije za blede već za preplanule devojke.
      Zaboravila sam na YR lakove. Eto, sada sam naučila nešto novo. :D

      Delete
  6. baš mi je lep ovaj lakić! jeste intenzivan, ali ti stoji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo ti se čini, veruj mi. Uživo me sasvim umrtvi.

      Delete
  7. pa ne znam baš, odavde sasvim dobro izgleda na tvojim noktima :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...