20 April 2015

OPI Thanks a Windmillion


U poslednjih nekoliko nedelja ponedeljak je bio dan za OPI lakove, a to je slučaj i danas. Za vikend nas očekuje drugi Svet lepote, na kome će učestvovati i Primax pa evo jednog laka iz korpice sa prethodnog sajma. Pitam se šta će se sve novo i lepo ovog puta naći u korpici. Znam da će se van korpice naći nove kolekcije - Hawaii, Fifty Shades of Grey i Soft Shades, kao i Infinite Shine sistem lakova.


Last several weeks Monday was a day for OPI polishes and that is the case today as well. Svet lepote expo will be held this weekend and importer of OPI will have a booth there, which means there will be a discount basket so I decided to show you a polish I got from the basket at the last expo.


OPI Thanks a Windmillion (NL H62) deo je Holland kolekcije za proleće 2012. godine. Otkad sam bila u Nizozemskoj cela ova kolekcija mi je postala zanimljivija i privlačnija, ali ovaj lak me je privukao ne zato što je iz ove kolekcije već time što je zelen. Prigušeno zelen. :D Dakle ovo je svetlo-zelena krema blago prašnjavog izgleda i prilično visokog sjaja. Na mahove nisam bila sigurna da li je sivo-zelen ili zeleno-siv. Formula mu je prilično retka pa su potrebna tri sloja kako bi se nokti ravnomerno prekrili, mada se puna boja postiže iz dva sloja. Malo je kredast pa četkica uprkos retkoj kozistenciji može ostaviti tragove u laku ili pokupiti boju. Suši se brzo. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


OPI Thanks a Windmillion (NL H62) was part of Holland collection from spring 2012. Ever since I went to the Netherlands I have been attracted to this collection, but that was not the reason I liked this polish. I liked it because it's green and muted green at that. So this is a fairly glossy, dusty light green creme polish. At times I couldn't figure out if it was more grey-green or green-grey. It has rather thin formula so it takes three coats to get even coverage, although you get full colour in two coats. It is somewhat chalky and it can go on streaky despite thin formula. It dries fast. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

Born Pretty BP-50

12 comments:

  1. While I love it on you, it's too muted for me - but wow the stamping really does the trick for me ;)

    ReplyDelete
  2. I don't like the polish by itself but with the stamping it looks more than amazing!

    ReplyDelete
  3. Postajem dosadna sa ovim komentarima kako je pečatiranje savršeno ispalo, ali opet, odlična kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
  4. Malo suviše siv za moj ukus, ali to nikako ne znači da je manje dobar. Ispečatirani motiv je odličan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sam baš sklona prašnjavim nijansama i stalno se plašim da će mi umrtviti kožu, ali za sada mi se to nije desilo.

      Delete
  5. sviđa mi se nadograđena odnosno pečatirana manikura :)

    ReplyDelete
  6. kako i zašto ga nemam, nikad mi neće biti jasno

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...