17 April 2015

CND Vinylux Pretty Poison


Hibridni lakovi su relativno nova kategorija u svetu lakova za nokte i zauzimaju mesto između klasičnog laka za nokte i gel laka. Slični su klasičnim lakovima po tome što ne zahtevaju sušenje u UV lampi i što se skidaju bez natapanja, a gel laku su bliski po trajnosti i sjaju koje obećavaju. Začetnik ove kategorije lakova je američka firma CND i njihova linija Vinylux lakova za nokte. Ovo je, kako proizvođač kaže, lak za nokte sa jednonedeljnim trajanjem. Za pun efekat se koriste samo lak i Vinylux nadlak, bez ikakve baze. Lakovi postoje u 90 boja i sve CND Shellac boje postoje i kao Vinylux lakovi, što ovaj sistem čini zgodnim za popravljanje Shellac manikira kada niste u mogućnosti da odete u salon. Ovaj sistem, kao i druge CND proizvode, možete nabaviti u Unitech-u ili preko njihovog sajta. Cena lakova je 988 dinara, a nadlaka 679 dinara. I lakovi i nadlak sadrže 15 ml proizvoda i 3-free su. Ja sam ovaj uzela na prethodnom Dodiru Pariza, na kome su Vinylux lakovi koštali dvostruko manje, a možda će opet biti na takvom popustu na predstojećem Svetu lepote.


Hybrid polishes are a relatively new category in nail polish world and they fill the space between regular nail polish and gel nail polish. They are similar to regular nail polish in that they don't require curing in UV lamp nor soaking for removal, and they resemble gel polish in terms of wear and shine they promise. Pioneer of this category of polish is CND with Vinylux line of nail polish. Manufacturer states that this is a polish that should last a week. For full effect it is used without any base coat, just Vinylux polish and Vinylux top coat. These polishes come in 90 shades and all CND Shellac colours have a match among Vinylux, which makes this system a good choice for shellac touch ups when you are unable to go to a salon. Vinylux polishes and top coat come in 15 ml bottles and they are 3-free.



Pretty Poison je lak koji mi je odmah privukao pažnju jer mi se učinilo da liči na piCture pOlish Mallard. Ovo je taman mahovinasto-zelen lak pun zlatastih čestica koje divno svetlucaju na suncu. Po boji, mada ne i po finišu, dosta podseća na Zoya Envy. Prilično je redak i nisam svugde uspela da dobijem ravnomernu boju iz svega dva sloja. Lak se suši veoma brzo, kao i nadlak. Nadlak sadrži supstance koje reaguju sa UV zracima tako da na dnevnoj svetlosti postaje čvršći, na taj način obezbeđujući bolju postojanost laka, to tvrdi proizvođač. Pošto nema baze, a i lak i nadlak su prilično retki, na noktima sa izraženim nepravilnostima poput brazdi te nepravilnosti će biti vidljive jer nema ničega što bi ih zamaskiralo, popunilo. Takođe nema nikakve zaštite protiv farbanja noktiju, a ovaj lak ih farba. Četkica je veoma dobra - tanka, pljosnata, ravno sečena, ali mekana pa lepo raspoređuje lak i ne ostavlja tragove u boji.


Pretty Poison is a polish that had caught my eye because I thought it resembled piCture pOlish Mallard. This is a dark moss-green polish filled with golden shimmer that sparkles wonderfully in sunshine. The colour is similar to Zoya Envy although their finishes differ. Formula is quite thin and I couldn't get even coverage in two coats. Drying time of both polish and top coat is really fast. Top coat has ingredients that react with UV light so it toughens in natural light, thus increasing wear time of polish, or at least that is what manufacturer promises. Since there is no base coat and both polish and top coat are quite thin, there is nothing to fill in ridges or other imperfections you may have on your nails. There is also nothing to protect your nails from staining, and this polish does stain. Brush is really good - thin flat and cut straight across, but soft so it spreads polish nicely and it doesn't leave traces in it.

2. dan
day 2

Pratila sam proizvođačevo uputstvo, koristila tanke slojeve, lepo svakim slojem obložila ivice nokta, ali postojanost nažalost nije ni blizu onoga što proizvođač obećava. Već posle jednog dana sam imala iskrzan lak na nekoliko noktiju (na slici iznad se vidi otkinut lak na kažiprstu), a potpuno mi se povukao vrhova noktiju na desnoj ruci, koja mi je dominantna. Trećeg dana je izgledao kako mi neki lakovi izgledaju tek četvrtog, a većina ni tada. Skinula sam ga posle tri dana nošenja jer je izgledao više nego neuredno. Meni se inače lakovi retko krzaju, obično mi se samo boja povuče ili izliže sa vrhova noktiju tako da je ovo veliki minus. Moji su nokti elastični, a ovaj lak je suviše krt da bi mogao da ih prati. Čak ni nadlak nije toliko čvrst i trećeg dana je bio prilično izgreban. Sve slike osim pretposlednje su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.

3. dan
day 3

I have followed manufacturer's instructions, used thin coats, capped free edge with each layer, but sadly this polish didn't last nearly as long as CND claims it should last. I have had several chips after one day (you can see a chip on my index finger in the 2nd day photo) and it had pulled from tips on my right hand (my dominant hand). On day three it looked the way some polishes look after four days and most don't look that way even then. I have taken it off because it looked more than messy. Polish rarely chips on me, it usually gets worn off my tips, so this is a big flaw in my book. My nails are flexible and this polish is too brittle to keep up with them. Top coat is not that tough and it got quite a few scratch marks on day three. All photos except the second to last were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

Zoya Envy - CND Vinylux Pretty Poison - piCture pOlish Mallard

12 comments:

  1. This is such a Vedrana color - but it was a pity it didn't last as well as promised...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I agree that it is a pity it didn't perform as well as was promised, but this colour is so gorgeous. :D

      Delete
  2. Steta sto se tice postojanosti :(( Bas sam gledala ove lakove prosle godine na sajmu i odustala od kupovine, tako da ne verujem ni da cu ih probati.
    Jednom sam probala Shellac, i trajao mi je svega 6 dana, sto je bilo veliko razocaranje. Nije mi bio lepo nanet i top je povukao boju ispod, tako da, sve u svemu, nisam impresionirana ovim tipom lakova, vise sam za one klasicne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klasnični lakovi FTW. :D
      Meni se do sada CND generalno nije pokazao baš tako dobrim koliko je hvaljen, sa izuzetkom SolarOila.

      Delete
    2. Boja ti lepo stoji, ali stvarno razočaravajuće po pitanju postojanosti. Na Sajmu sam ih zaobišla i ne verujem da ću ih probati.

      Delete
    3. Pitam se kako bi se pokazao sa bazom. Kao sistem, meni je ovo razočaravajuć proizvod, ali kao lak sam po sebi mi se sviđa. Ako opet budu dali 50% popusta mislim da ću uzeti još neku boju.

      Delete
    4. Možda je bolje sa bazom. Ili probati sa drugim nadlakom. Ima raznih kombinacija. :-D Možda se neka druga boja bolje pokaže.

      Delete
    5. Nadam se da će ovaj drugi koji sam kupila biti bolji.

      Delete
  3. Lepa nijansa, ali sam odustala od njega kada sam ponovo videla Mallard, skoro :) Mislim, nadam se da sam odustala :D Lep je, ali bih onda te lakove radije tretirala sa običnim klasičnim nadlakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadlak možda vredi probati sa običnim lakovima. Sam se brzo suši, ali volela bih da vidim da li suši i lak ispod.

      Delete
  4. Bedak. :( Ovo bi mozda radilo na vestacima al ipak nije u tome poenta. bas me zanima kako bi se ponasao preko baze.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...