23 February 2015

OPI My Dogsled is a Hybrid


Kada su se prošle godine pojavile najave za zimsku OPI kolekciju bila sam razočarana. Obično zimske i jesenje kolekcije ponude dosta boja po mom ukusu, ali ovog puta to nije bio slučaj. Jedini lak koji se izdvojio je My Dogsled Is A Hybrid, mada sam se i oko njega lomila jer mi je delovao suviše prigušeno, čak i za moj ukus. No prelomila sam i uzela ga i veoma mi je drago što sam to učinila jer lak je vredan pažnje. OPI lakovi imaju 15 ml i koštaju oko 1200 dinara. Lakovi iz Nordic kolekcije su u Sefori na popustu i koštaju oko 800 dinara.


I was a bit disappointed last year when announcements for winter OPI collection started popping up. Usually winter and fall collections offer many shades that are to my taste, but this time that wasn't the case. The only polish that caught my eye was My Dogsled Is A Hybrid, although I had my doubts about that one as well because it looked too dusty even for my taste. I did get it and I am very glad that I did because it definitely deserves the attention.


OPI My Dogsled Is A Hybrid (NL N45) deo je Nordic kolekcije. Opisan je kao morski-zelena krema, a ja bih ga svrstala negde između seladon i persijske zelene. Na dnevnom svetlu vuče više na plavu, u zatvorenom više na zelenu. Boja nije toliko prigušena kako mi se isprva činilo i veoma mi se dopada kako mi stoji. Lak je veoma pigmentisan i sjaj mu je veoma visok. Konzistencija laka je umerena - ni pregusta ni retka. Dva sloja su dovoljna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Lak je donekle samoravnajuć, ali su mi ostale brazde tamo gde sam nanela previše laka. Suši se iznenađujuće brzo. Nosila sam ga četiri dana tokom kojih sam imala samo blago povlačenje sa vrhova prstiju. Probio mi je kroz bazu i ofarbao nekoliko noktiju te savetujem da ga mažete preko debljeg sloja baze. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa Born Pretty BP-19 pločice.


OPI My Dogsled Is A Hybrid (NL N45) is part of Nordic collection. It is described as sea-green creme, but I would describe it as something between celadon green and Persian green. In natural light it leans more towards blue and indoors it is more green-leaning. Colour isn't as muted as I feared it might be and I like how it suits me. The polish is very pigmented and has high gloss. Formula is neither too thick nor too thin. Two coats are enough for full colour and even coverage. Formula is somewhat self-leveling, but I still have visible streaks where I put too much polish. Drying time is surprisingly fast. I have worn it for four days during which time I only had slight tip wear. Sadly it did stain my nails despite base coat, so I advise you to use thicker coats of base. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have a design stamped from Born Pretty BP-19 image plate.

Born Pretty BP-19

28 comments:

  1. Prelep je, volim ovakve kreme. Imam osećaj da je malo drugačiji uživo.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakva su podešavanja tvog monitora tako da je moguće da tebi deluje drugačije nego što jeste uživo.

      Delete
  2. Zanimljivo izgleda, iako moram priznat da nebi posegnula za njim, mislim da imam dosta sličnih nijansi ovoj u svojoj kolekciji. Pečatiran izgleda predivno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo. Ja imam samo jedan sličan i dobila sam ga istog dana kada sam kupila ovaj, tako da sam mirna :D

      Delete
  3. I like so much your detailed descriptions about the polishes. This is a great review and a fantastic green shade! Love it with the stamping too!

    ReplyDelete
  4. Prelepo izgleda ova nijansa. Verujem da je na dnevnoj svetlosti još lepši. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ovo je na dnevnoj svetlosti.

      Delete
    2. Mislila sam baš direktno napolju na suncu, ako ovo već nije to. Svakako je lep. :)

      Delete
    3. Sunce još ne dopie do mene :D Ovo je na difuznom dnevnom svetlu.

      Delete
  5. Joj, meni su takve nijanse diiiivne, ali nikako ne izgledaju na mojim noktima. Šta ćeš.. :) Pečat je baš divno ispao i super se slažu boje! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dešava se, meni hladni tonovi ne stoje dobro.

      Delete
  6. krasna boja, ja sam slaba na ovakve, premda često znaju obojati nokte... ali kad tako izgledaju, ne zamjeram im previše ;)

    ReplyDelete
  7. Prelijepa nijansa, bas mi se puno svidja :) Imam samo jednu zelenu nijansu od OPI Amazon...Amazoff i ta mi je nijansa super ali kad ga skidam sva budem zelena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amazon mi od prošlog marta stoji nenošen baš zato što se plašim farbanja noktiju.

      Delete
  8. I wasn't overwhelmed by my bottle - but you do dusty so much better than me :)
    I love it with the stamping too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. And you can see how differently we perceive dusty because I don't find this one very dusty if at all. :D

      Delete
  9. Lijep je, ali nekako mi djeluje pomalo dosadnjikavo ili cak prosjecno, sa bordo stambiljanjem je dosao do izrazaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako deluje dosadnjikavo to je samo zato što sam ga ja snimila tako. :D Veruj mi da je prilično originalan, makar u mojoj kolekciji.

      Delete
  10. Boja laka me nije nešto oborila s' nogu, ali pečatiranje jeste! :)

    ReplyDelete
  11. Boja je prekresna!! :)
    Šteta što oboja nokte >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boji ih, ali ne strašno. Imala sam i gore slučajeve. Ovo sam uspela i da skinem relativno lako, što nije uvek slučaj.

      Delete
  12. Stvarno je prelepa boja, ali pečatiranje odnosi pobedu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I sama sam se prijatno iznenadila kako je prečatiranje dobro ispalo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...