22 February 2015

Matching Manicures - Negative Space


Posle dvonedeljne pauze opet se priključujem balkanskim blogerkama usklađenim manikirom. Ovonedeljna tema je negative space, odnosno manikir u kome se vidi prirodna boja nokta.

After a two week break I join again Balkan Beauty Bloggers with a new matched manicure. This week's theme is negative space, which is a manicure that shows natural nail.



Jedva sam čekala da ova tema dođe na red, a onda sam se namučila da napravim nešto čime bih bila donekle zadovoljna. Pokušavala sam i uz pomoć traka i uz pomoć PVA lapka, ali nije mi ništa polazilo za rukom, sve je bilo nejednako i nelepo. Na kraju sam odlučila da uradim nešto slično manikiru koji sam radila za Hellsing dan. Preko baze sam pečatirala motiv sa stare Born Pretty pločice 02, ali kako je taj motiv suviše uzan za većinu mojih noktiju dodala sam i običnu crnu borduru. Pošto nisam koristila bazu u boji sve što nije pokriveno crnim lakom je negative space.

I was eagerly waiting for this theme, but I had quite a bit of trouble to make something I'd be somewhat satisfied with. I was trying to use tape and PVA glue, but I was obviously having a bad nail day as everything turned out uneven and not pretty. In the end I decided to go with something similar to the mani I did for Hellsing day. I have stamped a design from old version of Born Pretty 02, but since this motif is too narrow for most of my nails I added a simple outline. Since I didn't use coloured base, everything that isn't covered with black polish is negative space.





Ne zaboravite da posetite i druge blogove koji učestvuju u današnjem usklađivanju manikira.

Don't forget to visit other bloggers that are matching manicures today.







38 comments:

  1. It's a good thing you didn't give up after the first try - it looks gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Meni je ovo odlično, i broder daje neki poseban štih. Ko uokvirena slika izgledaju :D Postaj bar na fb matiranu verziju, mislim da je ta ludilo :D

    ReplyDelete
  3. Aaa, pa ovo ti je čak i bolje! Odično izgleda i te bordure su dale baš odličan pečat celom manikiru. Sviđa mi se ovaj čipkasti izgled.

    ReplyDelete
  4. Izgleda jako zanimljivo. Dopada mi se. :)

    ReplyDelete
  5. Ooodlično!
    Obožavam čipku kao detalj na odjeći, a bome i na noktima izgleda super ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja obožavam čipku, mada je sve ređe nosim u vidu vidljivih odevnih komada. Ovo mi dođe kao savršena zamena :D

      Delete
  6. baš je fora, sviđa mi se čipkasti dizajn :)

    ReplyDelete
  7. Meni ovo fenomenalno izgleda! Ovakav manikir bi mi super isao uz moj rokovnik sa motivom cipke ;).
    Svaki put se odusevim kako dobro odradis manikire sa pecatima, ali ja nikako da kupim i probam. Svidja mi se sto je sve tako divno i savrseno uredno, svaka cast...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovo je daleko od urednog, ali na svu sreću dovoljno je sitno da se uživo ne primećuje :D

      Delete
  8. predivna, baš moj đir, osvojila si me ovom mankiurom :)

    ReplyDelete
  9. Što napisati, koju posluku porati...
    Ma mislim da sve znaš :) :D
    Sviđa mi se jako <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Jedva čekam da vidim tvoju unapređenu verziju. Znam da ću se oduševiti tako da se polako psihički pripremam za tu količinu divnoće :D

      Delete
  10. Izgleda bas kao cipka :D Nije nosivo, al se super slika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da je nosivo. :D Nosim ga treći dan, ali u mat verziji, koja je mirnija.

      Delete
  11. Ja obožavam ovaj motiv čipke, ali nikako da sebi kupim te pečate...baš izgleda glamurozno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupi pečat, nećeš se pokajati jer se dobija zaista odličan efekat uz veoma malo trude.

      Delete
  12. Meni se sviđa,mada mi je ljepše u matt verziji ;)

    ReplyDelete
  13. Wooowwww! Skrrrrroz gotik <3
    Ovo mi skrrrrroz ide uz tebe, dakle totales :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=kgCNKYLQ-_s

    Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam više u Bauhaus - The Cure - Fields of the Nephilim - Sisters of Mercy fazonu ;)

      Delete
  14. obavezno ću koji put napravit i ovakvu crnu čipku, manikura mi je fantastična <3
    i ja se izludih, trakice nisu slušale pa se išla igrati s latexom... e to je tek ispala bruka i sramota, žao mi je što nisam poslikala pa da se sve skupa malo nasmijemo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vala nisam stigla ni do pomisli o slikanju onih promašaja.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...