25 February 2015

Jessica Notorious


Lepo vreme me je juče navelo da namažem tamni šimer. Čudna li čuda. Ovog puta je izbor pao na Jessica Notorious, koji sam uzela zimus na velikom popustu u Aluni, kada su neki lakovi koštali svega 510 dinara. Jessica lakovi ne sadrže formalin, toluen i dibutil ftalat. Imaju 15 ml i pod redovnim okolnostima koštaju 1150 dinara, mada na kozmetičkim sajmovima budu znatno jeftiniji. Možete ih nabaviti kod uvoznika (Aluna) i u njihovim partnerskim salonima.


Lovely weather we've had yesterday inspired me to paint my nails with dark shimmery polish. This time my choice was Jessica Notorious, one of three Jessica polishes I have bought when importer gave a substantial discount. Jessica Custom Colours come in 15 ml bottles and they are 3-free.



Jessica Notorious je prozračan crni lak ispunjen crvenim šimerom i generalno bordo-ljubičastim izgledom. Isprva mi je delovao suviše prozračno i bila sam ubeđena da ću morati da ga mažem u tri sloja, ali dva su bila dovoljna za punu pokrivenost. To je dobro jer se ovaj lak suši izluđujuće sporo. Setila sam se prilike kada je sama Džesika bila u Beogradu. Tada sam čula da se Jessica lakovi namerno ne suše brzo, kako bi manikirka imala dovoljno vremena da savršeno namaže nokat klijentu. Pretpostavljam da bi na kraju nanela brzosušeći nadlak ili drugo sredstvo za ubrzavanje sušenja, što sam i ja učinila. Prve dve slike su snimljene na direktnom suncu. Na njima imam dva sloja laka i sloj nadlaka. Druge dve su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Jessica Notorious is a translucent black polish filled with red shimmer that has an overall maroonish-purple look. At first it seemed as if it is going to be too sheer and that it would take three coats, but two were enough. This was a fortunate fact because this polish dries excruciatingly slowly. This reminded me of the time when Jessica herself was in Belgrade and when I learned that Jessica polishes aren't quick-drying in order to give enough time to nail tech to paint client's nails perfectly. I imagine they would apply drying top coat or some other similar product afterwards, which is what I did. The first two photos were taken in direct sunlight. I have two coats of polish and a layer of top coat. The other two photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Born Pretty BP-05

16 comments:

  1. Jako je lep, nisam neki fan ovakvih nijansi ali mi se dopada nešto kod ovog laka.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Boja je malo čudna, prozračna, a sjajna. Možda ti se to sviđa.

      Delete
    2. Moguće, a možda je i to što šimer ne izgleda napadno. :)

      Delete
    3. Ako voliš nenapadne šimere baci pogled na OPI Black Cherry Chutney.

      Delete
  2. It probably would feel too dark on me, but it looks amazing on you - I love that shimmer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trust me, in sunshine it wouldn't be too dark for you either :D

      Delete
  3. Dark and mysterious. How can I not love it and with the stamping even more!

    ReplyDelete
  4. Ja nisan baš neki strpljiv tip, volin brzosušeće lakove :D Ali, ali. Za ovo bi se strpila, vampy je, izgleda mi ko odstajala krv <3. A sa stampingom je ono, trans :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja više volim brzosušeće, ali za ovaj vredi sačekati :D

      Delete
  5. krasan je, ma ja bih sjedila i čekala da se osuši jer vrijedi čekati nekog tko ovako izgleda ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ubrzah čekanje brzosušećim nadlakom, ali slažem se da vredi čekati :D

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala ti. Veoma me je prijatno iznenadio bojom.

      Delete
  7. Ove boje i to sa šimerom su raj za oči! :) Lep je i na suncu i u hladu. Zaista tvoj lakić, baš ide uz tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Dušu je dao za sunce i drago mi je što sam uspela da uhvatim malo sunca da ga slikam.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...