12 January 2015

Zoya Nori


Videli ste u poslednjem mesečnom pregledu da sam dobila iznenadni poklon od Ultra Sun, a u njemu se našla i Zoya Nori. Nori je Magical PixieDust iz Wishes kolekcije. Kao i drugi PixieDust lakovi sada košta 950 dinara i može se nabaviti u Ultra Sunu i njihovim distributivnim centrima. O novitetima i povremenim posebnim ponudama se možete informisati na Zoya Srbija Facebook stranici. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml.


You have seen in my last monthly overview that importer of Zoya polishes for Serbia had sent me an unexpected seasonal gift. One of polishes I was gifted was Zoya Nori. Nori is a Magical PixieDust from Wishes collection. Like other PixieDusts it retails for $10. Zoya polishes come in 15 ml bottles. They don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.



Zoya Nori (ZP766) je na zvaničnom sajtu opisan kao safirno plavi Magical PixieDust sa hologramskim šestougaonim šljokicama i ja se sa tim opisom potpuno slažem. Sunce mi ovih dana nije baš naklonjeno tako da se te hologramske šljokice, tj. njihov holo kvalitet ne vide na mojim slikama onako kako se vide uživo, ali ima ih dosta, različitih su veličina i veoma lepo svetlucaju. Lak se nanosi sasvim solidno za lak sa toliko šljokica. Predlažem da ga nosite preko Zoya Anchor ili neke druge fleksibilne baze. Dva sloja su dovoljna za punu boju, ali pošto je baza jelly meni se vidi izrasli deo nokta. Magical PixieDust lakovi su takvi - jelly sa holo šljokicama. Nisu teksturisani i mat kao što je to slučaj sa klasičnim PixieDust lakovima. Na svu sreću šljokice nisu mnogo grube pa nije potrebno mnogo slojeva nadlaka da se površina skroz uglača, a ja čak nisam osećala potrebu da uopšte stavljam nadlak. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Nori (ZP766) is described as a sapphire blue Magical PixieDust with holographic hex glitter and I fully agree with that description. We haven't had a lot of sunshine these days so I can't show you how sparkly this glitter is in person. There are three sizes of glitter in this polish, and quite fair amount of each size. You don't have to fish for chunkier pieces of glitter. It goes on fairly well for a glittery polish. I suggest that you apply it over Zoya Anchor or some other flexible base coat. It takes two coats to get even colour, but since base coat is jelly you will have visible nail line. That is what Magical PixieDust polishes are - jelly polishes with holo glitter. They aren't textured or matte as regular PixieDust polishes. Fortunately glitter isn't rough and polish dries to quite a smooth finish that I didn't feel the need to put top coat and even if I did I wouldn't need many layers of top coat to get even and glossy surface. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

12 comments:

  1. I also agree with that description - wow, it's absolutely stunning <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought you might like it since you love similar shades :D

      Delete
  2. ok, na kraju mi se ipak sviđa, ali mi se nekako čini da najbolje ide na kratke nokte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sklona sam da se složim sa tobom da je bolji za kraće nokte.

      Delete
  3. I love the color and how sparkly it looks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is much more sparkly in person, but sadly I couldn't capture it. Lighting conditions are far from ideal at the moment.

      Delete
  4. Podseća dosta na Get Your Number.

    Nešto mi Magical Pixie serija nije legla, a vidim da je sada i povlače. Ipak žao mi je zbog prvih Pixića, baš je bilo lepih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni mene Magical Pixie ne oduševljavaju, a prave piksiće mnogo volim. Samo da su im i svi Ultra Pixie ispali kao Oswin ...

      Delete
  5. ne bih imala ništa protiv da se nađe u mojoj kolekciji :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...