23 January 2015

MoYou Nails 220


Evo još jedne starije MoYou Nails pločice, ali ova je sa većim uzorcima za ceo nokat.

Image plate 220
http://moyounails.com/shop/image-plate-220/

Here's another older MoYou Nails image plate, but this one has larger full nail designs.

Manhattan Liquid Metals 101z preko Flormar 400

MoYou Nails pločica 220 ima četiri dugačka motiva za ceo nokat i jedan motiv koji se može koristiti za francuski manikir ili za svojevrsni polumesečasti manikir. Dimenzije velikih motiva su 18x10 mm, a cvetne girlande 6x10 mm. Kombinacija motiva je prilično tipična za MoYou Nails pločice iz serije 200 - malo floralnih slika, a malo baroknih ili, kako ih ja zovem, tekstilnih motiva. Ova konkretna pločica ima nešto pliće urezane slike od drugih MoYou Nails pličica koje sam probala, ali svi se motivi veoma lepo prenose. Pločicu valja očistiti posle svakog transfera.

Depend Chameleon 2086 Green With Envy preko Essence Charlie Seen in Green

MoYou Nails 220 image plate has four long full nail designs and an additional motif that can be used for French manicure or for halfmoon mani. Large designs are 18x10 mm and floral garland is 6x10 mm. Combination of motifs is typical of MoYou Nails 200 series image plates - some floral images and some baroque or, as I call them, textile designs. The images on this particular stamping plate are not as deeply etched as on the other MoYou Nails plates I have tried so far, but all designs still transfer beautifully. You should clean this plate after each transfer.

China Glaze Red-y & Willing preko China Glaze Merry Berry

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Golden Rose Rich Color 16 preko Essence Over the Rainbow

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

12 comments:

  1. The white and the blue are my favorites - the blue is amazing, it's glowing and makes the stamping look surreal <3

    ReplyDelete
  2. Ova sara na belom je odlicna :) Da mi je da se zezam sa tim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi ti neozbiljna poput mene ;) ali ako ikada poželiš da se zezaš ovako, znaš kome da se obratiš za društvo :D

      Delete
  3. bijelo-srebrna kombinacija mi je fantastična :D

    ReplyDelete
  4. Bas su lepi motivi. :) J
    a nikako da isprobam kao covek plocice koje si mi pozajmila.

    ReplyDelete
  5. Volim ovo suptilno pečatiranje, kada koristiš istu boju, različite nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se to sviđa. Meni je to omiljen način pečatiranja, ali nije baš idealan za recenzije.

      Delete
  6. Meni je bilo-metalik kombinacija famozna, elegancija 1/1. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...