21 January 2015

Essence Colour & go 173 Over the Rainbow


Stičem utisak da s obzirom na to koliko Essence lakova imam relativno retko pišem o njima. To je pre svega zato što ih retko nosim same, a više ih koristim za nail art i pečatiranje. Ostalo mi je još nekoliko neisprobanih Colour & go lakova, a Essence od proleća povlači ovu liniju i zamenjuje je The Gel Nail Polish linijom. Uskoro će početi i redovna rasprodaja zbog smene proizvoda te će se svi Colour & go lakovi moći kupiti za 119 umesto za 199 dinara.


I am under the impression that considering how many Essence polishes I have I rarely write about them. That is mostly because I seldom wear them as full mani, but use them in nail art and stamping. I still have several untried Colour & go polishes and this line is being discontinued and replaced with The Gel Nail Polish line. Colour & go already are or soon should be on sale.



Over the Rainbow isprva nisam htela da uzmem jer je prilično hladan za moj ten, ali nisam mogla da odolim njegovom prelamanju boja. Ovo je plavo-ljubičasti prozračni duohromatski lak pun veoma finog šimera. Na dnevnom svetlu je plavlji, na veštačkom ljubičastiji, ali na obe vrste osvetljenja se vidi promena boje. Tri sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Suši se brzo. Na dnevnom svetlu nisam uspela da uhvatim prelivanje boja te su sve slike osim poslednje snimljene na veštačkom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


At first I wanted to give Over the Rainbow a miss as it is too cool a shade for my skin tone. What I couldn't resist is its colour shift. This is a blue-violet sheer shimmery duochrome. It leans more towards blue in natural light and more towards lilac in artificial light, but shift is visible in both sorts of lighting. It takes three coats to get full colour and opacity. Drying time is fast. I couldn't capture its colour shift in daylight so all photos except the last one were taken in artificial light. I have three coats of polish and no top coat.

motiv sa MoYou Nails 220 pločice

24 comments:

  1. It's super sweet with the floral stamping, it's a great match!

    ReplyDelete
  2. Divno ti stoji i lak je lep, ali poslednja slika je prelepa i preslatka i mnogo mi se sviđa taj pečatirani manikir! Divno pečatiranje!

    ReplyDelete
  3. Nisam znala da povlace ove lakove, mozda je sad pravo vreme da uzmem jedan oko kojeg se dugo neckam.
    Veoma korisna informacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, od proleća stiže nova linija, a sve ove stare lakove povlače.

      Delete
  4. Konačno su se setili da uvedu neke promene. Blago rečeno, smorili su sve redom.
    Mislim da ga ne bih nosila samog, ali mi se pečatiranje mnogo dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada se pitam kako bi izgledao matiran. Mislim da bih ga takvog mogla nositi samog.
      A što se promena tiče, nisam zapazila među novim lakovima neke zanimljive boje. :(

      Delete
  5. Lepo izgleda na fotografijama, pogotovo pod veštačkim osvetljenjem. A pečatiranje je opet odlično. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Samo na veštačkom svetlu sam uspela da mu uhvatim taj ljubičasti ton. Napolju je toliko sivo da mi je stalno ispadao plavo, a moji prsti su izgledali kao da pripadaju zombiju.

      Delete
  6. Bas mu lepo stoji ovaj pecat sa plavim cvetovima. Uzela bih ga samo zbog imena, nazalost mislim da mi ne bi dobro stajao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama slične boje (ne)stoje pa je moguće da ti ovaj ne bi legao, ali možda bi bio dobar u nekoj ruffian kombinaciji.

      Delete
  7. Svidja mi se nijansa ali mi se ne dopada sto je prozracan lak. Pecatiranje ti je predivno! :)
    Mesecima cekam da se pojavi neki Essence lak koji ce da me odusevi. To se odavno nije desilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Dugo nisu napravili nešto baš baš baš dobro. Poslednji njihov lak koji me je potpuno oduševio je Night in Vegas.

      Delete
  8. Prekrasan je, ali zadnja slika je ludilo! Odlično :)

    ReplyDelete
  9. nije loš, ali nekako ga ne čujem da me doziva ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne čudi me. Nije toliko impresivan koliko je delovao na promo slikama.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...