14 November 2014

Essie Merino Cool


Danas za vas imam pravi klasik - Essie Merino Cool. Ovo je salonska verzija, ali ovaj lak je deo stalne drogerijske ponude te ga lako možete nabaviti. Lakoholičarke su neverovatno darežljivi ljudi te sam svoj primerak zapravo dobila od forumašice na poklon uz kupovinu velike bočice OPI Unripened.


Today a have a true classic for you - Essie Merino Cool. This is a salon version, but the colour is part of regular drugstore range so it is easy to find. Polishaholics are incredibly generous people so I have gotten mine as a gift with purchase of large bottle of OPI Unripened from a fellow polishaholic.


Merino Cool pripada porodici boja kojoj pripadaju China Glaze Below Deck i Kiko 320 Malva Beige - sivo-ljubičastim blatnjavim kremama. Iako sam se malo odvikla od mazanja salonskih Essie lakova (nisu mi među omiljenima), ovaj je bilo pravo uživanje mazati. Formula mu je nešto ređa, ali se tako glatko maže i brzo suši da mi nije smetalo da ga nanesem u tri sloja, koliko mi je bilo potrebno za ravnomernu boju. Takođe je i veoma sjajan. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Merino Cool is part of colour family that China Glaze Below Deck and Kiko 320 Malva Beige belong to - purplish-grey taupe cremes. Even though I haven't worn a salon version of Essie polish in a while (they aren't my favourites), this one was a delight to apply. It is somewhat thin, but it goes on so smoothly and dries so fast that I didn't mind having to apply it in three coats in order to get full colour and opacity. It is also very glossy. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

MoYou Nails 65

22 comments:

  1. I look terrible in shades like that, but I like it on you!
    And of course I like the cats :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think it was Michelle LabMuffin who cheekily said that thee is something in polish that makes you love cats too :D

      Delete
  2. nisam znala da ga imaš! prelep, obožavam ovakve nijanse

    ReplyDelete
  3. Prekrasan je, mene je tek ove godine uhvatila prava zelja za ovakvim nijansama tako da ih imam samo dvije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako jedna od te dve nije China Glaze Below Deck obavezno da ispraviš taj propust. To je savršen lak.

      Delete
  4. krasotan *.*
    ja sam svoju bočicu malo zanemarila, s obzirom na brzinu kojom stižu nove, nije ni čudo... ali ovo je zbilja klasik i jedan od primjera elegancije :D
    a mačkonje su super bonus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista, kojom brzinom nabavljamo nove lakove nije nikakvo čudo što neki stariji nikako da dođu na red.

      Delete
  5. Kako je samo divan <3 U potrazi sam za nekom ovakvom nijansom za zimu, a ovaj mi se cini kao TAJ ;) Pogledacu ga bas ovih dana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj njega, Chinchilly i Smokin Hot kao i China Glaze Below Deck.

      Delete
  6. Imam essence verziju ove nijanse mislim da se zove what is my name, inace jedna od dražih, bas je onako sivo - ljubičasta odlična za jesen :D

    ReplyDelete
  7. Sa klasikom nema greske. :) I Dior Spring mu je dosta slican po boji.

    Stoji ti super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Spring je sličan. Znam zato što sam se u njega odmah zaljubila :D

      Delete
  8. Jelena mi je preporučila ovu nijansu, i jako mi se dopala :)
    Prelep je :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što si zadovoljna preporukom jer i ja sam slične lakove uzela na preporuku i presrećna sam što su mi ljudi otkrili ovaj tip laka.

      Delete
  9. Pravi klasik :)
    Divan lak. I odlicno ti ide uz ten. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...