04 September 2014

Essie Decadent Dish


Još jedan Essie lak koji sam kupila prošle godine na rasprodaji je ovaj vamp lepotan. I on se još uvek može naći, ali nisam sigurna da li je na rasprodaji ili se prodaje po punoj ceni.


Another Essie I bought last summer on sale is this vamp gorgeousness.


Decadent Dish je opisan kao smeo braon lak sa bronzanim šimerom u tragovima i to je prilično dobar opis ovog laka. Boja je duboka, izazovna i tamna, baš po mom ukusu. Istovremeno je moderna, ali ima i nečeg starinskog u sebi. Ako bi postojala steampunk boja mislim da bi to bila ova boja. Lak je veoma tečan, ali dovoljno pigmentisan da daje punu pokrivenost i ujednačenu boju iz dva sloja. Veoma se brzo suši. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam motiv pečatiran sa MoYou Nails pločice 84.


Decadent Dish is described as "a daring dark brown with hint of bronze shimmer" and that is quite accurate description of this polish. It is dark and provocative, just the way I like it. It is at the same time modern, yet with vintage feel. If there was a steampunk colour, this would be it. Formula is runny, but pigmented so it gives full coverage and even colour in two coats. It dries really fast. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. I have stamped a motif from MoYou Nails 84 image plate over it for the last photo.

MoYou Nails 84



26 comments:

  1. Sjajan za jesen. :) Mislim da sam ga i ja uzela na nekom sniženju i ponovo ga se setila kada sam sređivala Essike. Lepo ti stoji. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni je sa njime jedini problem što je braon.

      Delete
  2. Mmmm I love it...
    Strangely enough a year+ ago I wouldn't have liked it at all - thank goodness we develop and embrace new colors too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have found some old emails where we were discussing just that :D

      Delete
  3. Obožavam ovakve lakove sa ovom bojom! I divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. OMG, the essie polish is drop jaw gorgeous :) This is exactly my kind of autumn polish!

    ReplyDelete
  5. Priznajem da mi u parfimeriji i nije bio nesto ali sad kad ga vidim to je potpuno druga prica.
    Bas dobro izgleda na noktima! :)

    ReplyDelete
  6. Sjajno ti stoji! Definitivno je steampunk nijansa, odlično si ga opisala!
    Pečatiranje je za desetku, jedan od boljih dizajnova koje su uradila sa pečatom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Oduševila sam se tim dezenom i drago mi je da ti se dopada kako sam ga uradila.

      Delete
  7. Premišljala sam se oko njega, pa odustala... moram priznati da ni na ovim slikama nisam sigurna da li mi se dopada ili ne. Hm.

    ReplyDelete
  8. Da je crvenkastiji bio bi mi lepsi, ovako mu nesto fali...
    Ali ti lepo ide uz ten, za jesen je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lep je i sviđa mi se, ali problem je što je braon. Preko toga ne mogu da pređem.

      Delete
  9. meni se boja baš sviđa, baš je ono boja bogate jeseni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Boja je predivna, samo ja ne nosim braon. Braon, roze i koralno ne postoje u mom ormaru.

      Delete
  10. Pravi jesenji. Ima jako lep finish.

    ReplyDelete
  11. Predivna nijansa. Volim takve lakove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda baci pogled na ovaj. Šteta je da ga ne uzmeš, posebno ako je na rasprodaji.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...