27 July 2014

Matching Manicures - kavijar


Poslednji usklađi manikir u julu je posvećen kavijar manikiru. Pravi se jednostavno - po sveže namazanom laku treba posuti ukrasne kuglice, koje se mogu za sitne pare kupiti kod Kineza. Naravno, odabrala sam crne. Ovo je prvi i poslednji put da koristim ove kuglice na svojim noktima. Mnaikir nije nosiv (neke perlice su odmah otpale), a i ne izgleda privlačno.

THe last matched manicure in July is dedicated to caviar mani. It is easy to do - you just have to pour these decorative beads over fresh nail polish. I have quite expectedly chosen black ones. This is the first and last time I've worn these. Mani is unwearable (some beads have detached themselves instantly) and I don't find it to be attractive.


Kako su druge blogerke odgovorile na zadatu temu možete videti na sledećim linkovima.






20 comments:

  1. Caviar manis are fun to look at - but not very practical. Your beads really looks like shiny little caviar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To me they aren't even fun to look at unless done perfectly. Mine is far from that so I can easily file it under "fail".

      Delete
  2. Veliki sam hejter kavijar manikira, nekako mi izgleda aljkavo i nije nosiv ni malo. A i kad se pojavio, devojke su ga radile iz pomodarstva, a to nikako ne volim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nikoga videla uživo da nosi ovo na noktima i drago mi je zbog toga.

      Delete
  3. Baš mi je fora ovak cijeli crn :)
    Meni je izdržala par sati ali onda sam je skinula jer sam išla na trening a nisam htjela ostaviti brdo kuglica u boksačkoj rukavici :PPP

    ReplyDelete
    Replies
    1. I onda da nedeljama kasnije iskopavaš kuglice iz rukavica :D

      Delete
  4. Kad se tek pojavio svidjelo mi se kako izgleda i narucila sa MUA stranice no nije nimalo prakticno... Ja volim kako izgleda kad je samo ponegdje stavljen kavijar a ne na cijeli nokat i pogotovo ne na sve nokte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne umem ti ja tako. Ili sve ili ništa. I na kraju sve izgleda kao ništa :D

      Delete
  5. Slažem se da nije praktično. Ali je fora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni čak nije toliko ni fora. Ne možemo sve biti Palčica, koja zaista savršeno ume da pokaže ovakve stvari.

      Delete
  6. dođem na fb, stavim link i vidim da smo istu radile. nije namjerno, ispalo je slučjano, odlična ti je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ne. Odmah ima da podnesem tužbu za plagijat :P

      Delete
  7. evo pravog kavijara... nadam se da nisi pala u iskušenje i probala ga jesti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kavijar i drugi riblji produkti me ni najmanje ne privlače :D

      Delete
  8. Potpuno se slažem sa tobom. Nikada mi se ovaj kavijar manikir nije dopadao i nikako nije nosiv.
    Mada izgleda okej u crnoj varijanti.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Svuda se rasipaju ove kuglice. Ne mogu ih istresti iz kreveta već danima.

      Delete
  10. Dopada mi se tvoj, bar na slici, ali sam pomisljala i ranije da moze biti neprakticno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne da je nepraktično nego je meni i veoma neprivlačno.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...