01 July 2014

Jun


Da li vam se desilo da odlučite da napravite pauzu sa kupovinom jer nemate gde da držite stvari, a onda da dobijete gomilu stvari baš iz kategorije koju ste odabrali da ne kupujete? Meni se to desilo u junu. Sa preko 350 lakova shvatila sam da je vreme za čistku, ali skoro za svaki lak koji sam uspela da odstranim iz kolekcije dobila sam drugi lak. Deo lakova je prodat u humanitarnoj blorasprodaji, deo sam poklonila. Još uvek imam lakove za prodaju ili razmenu i njih možete videti na mojoj pinterest tabli ili krpicama. Ukoliko želite da kupite neki možete mi pustiti mejl ili poruku preko Facebooka.

Has it ever happened to you to decide not to buy stuff any more because you have no space to keep them and then you receive quite a lot of stuff from that exact category? It happened to me this June. With over 350 nail polishes in collection I have decided it was time for purge, but nearly every polish I have eliminated has been replaced by a new one. I have sold part of my polishes in the big charity blog sale, and I have given away some of them.


Noviteti u mojoj kolekciji su dva OPI Gwen Stefani satena i Avojuice mazalica sa mirisom hibiskusovog cveta, koje sam sasvim neočekivano dobila od OPI Srbija. Potom su mi posle carinskih peripetija stigli MoYou nails lakovi i pločice. Zatim me je draga lakoholičarka obradovala parom lakova. Kako je nova Essence trend kolekcija stigla u radnje, Superheroji su konačno stavljeni na sniženje. Uzela sam skidač laka, a onda sam poklekla i pred nekim drugim lakićima. Iskoristila sam Depend sniženje u Mauricius parfimerijama da uzmem još jedan Chameleon lak. Naravno, ko ne plati na ćupriji platiće na brvnu. Tako sam jedan jedini Golden Rose Color Expert lak koji me je zanimao platila 120 dinara na Bajlonijevoj pijaci pre nego što je kolekcija stigla u Kristabell. Onda sam počela da koristim Moje krpice i trampila sam neke lakove. Ups. I pošto je cela apstinencija od lakova pala u vodu odlučila sam da odustanem i od apstinencije od krema za ruke i uzela sam čak dve nove (i spremam veliki članak o kremama za ruke koje trenutno imam).

What's new in my collection is Avojuice Hibiscus Blossom skin quencher and two OPI Gwen Stefani Satin finish polishes (you have seen both of these on my blog). Then after some troubles with customs I have received a package of MoYou Nails image plates and polishes. I was then given a couple of polishes by a dear fellow polishaholic. And since new Essence Trend Edition has hit the shelves of Lilly drugstores, Superheroes was finally put on sales. I have only taken nail polish remover, but I couldn't resist some other nail polishes. I did take advantage of Depend cosmetics sales and got myself another one of their Chameleon polishes. Now, what you gain on the roundabouts you lose on the swings so I had to pay a single Golden Rose Color Expert polish I was interested in about 20% more than it actually costs. Then I started to use a website for sale and swaps of second hand items so I swapped some of my old polishes. Oops. And since my entire abstaining from nail polish buys went out of the window I decided to send my abstaining from hand creams the same way and I got myself two new ones (and I am preparing a big article on hand creams I have at the moment).


Od noviteta u radnjama imamo Essence Cookies & Cream u Lilly drogerijama. Četiri boje Maybelline Bleached Neons lakova su stigle u drogerije, u DMu koštaju 199 dinara. Takođe se od juna mogu nabaviti i OPI Neons, Mustang i Coca Cola kolekcije. Bilo je i dosta sniženja, a neka još traju. Trind je celog juna bio na sniženju od 20%, a organizovali su i promocije ukojima se uz kupljeni Trind proizvod dobijao lak na poklon. Da biste na vreme mogli da se informišete o ovakvim akcijama pratite njihovu Facebook stranicu. U julu očekujemo da stignu novi Trind proizvodi, uključujući letnju kolekciju lakova, kao i nova sredstva za negu. Morgan Taylor je u leto zakoračio promotivnom akcijom na novosadskom Štrandu. Uz kupljeni lak se dobijao još jedan lak i mogućnost za dobijanje velikog nagradnog paketa. Ova akcija će biti organizovana i u drugim gradovima, a da biste znali kada i gde će biti treba da pratite njihovu Facebook stranicu. U Liliju su Rimmel lakovi na popustu još prve nedelje jula. U DMu Flormar lakovi koštaju 99 dinara do 6. jula.

New arrivals in drugstores are Essence Cookies & Cream trend edition and Maybelline Bleached Neons. OPI Neons, Mustang and Coca Cola collections are also available now. We expect new Trind products to arrive in July, including summer nail polish shades and new nail care products.


20 comments:

  1. Yes, I often purge, mostly when I have swatched a polish i decide whether to keep or get rid of. lately i haven't sold any, but I have given away very many, and that feels kind of nice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. And it is nice to find yourself on the receiving end :D

      Delete
  2. Ma blago tebi kad si se odlučila za čistku i apstinenciju u isto vreme, ja to ne mogu :) MoYou lakovi mi baš deluju zanimljivo, a recenzije krema željno iščekujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da mi je čistka teže pala. Ja volim svoje lakove čak i kada ih ne nosim :D

      Delete
  3. Haha okreni-obrni nema ti čistke! Divni komadi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ipak sada imam manje lakova nego što sam imala na početku meseca ;)

      Delete
  4. Ha,ha,ha :D tako sam i ja resila da "stopiram" kupovinu i evo u zadnja 2 dana svoju kolekciju sam....dopunila sa.... 10 novih lakova!!!! 10!!! katastrofa! mislim da mi bolje ide kada ne pokusavam da stanem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To kao kada rešiš da počneš dijetu ili da ostaviš cigarete :D

      Delete
  5. Oh, I know the feeling. Each month I told myself to stop and don't buy nail-polishes or anything related to nails, but I never manage to do it, I always find something that I need or that can not be left at the shop :)

    ReplyDelete
  6. Odlicni noviteti!!!!!!Kako nabavljas MoYou plocice?

    ReplyDelete
  7. Lepi noviteti u junu :) Posebno OPIke. I Mo You lakovi deluju lepo, pretpostavljam da su dobri za pečatiranje (ili im je baš to i namena).
    I ja sam pomislila da je vreme za čistku, 20ak lakova je izdvojeno, samo još da ih poslikam i isto planiram da se registrujem na Mojim krpicama. Super sajt za te stvari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MoYou lakovi su za pečatiranje, ali se mogu nositi i kao obični lakovi. Toliko su mi dobri kao pečatni lakovi da ih ne bih trošila na obično mazanje.

      Delete
  8. Sta reci nego vaaaau! :) Bas ti je bio lakoplodonosan ili lakonosan mesec. :D
    Mene najvise raduju MoYou plocice i bas jedva cekam da ih vidim u tvojoj izvedbi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakoplodan možda? :D
      Spremam pločicu 221 za narednu nedelju.

      Delete
  9. Divni noviteti. Jedva čekam novo pečatiranje :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...