14 June 2014

Depend nega


Još u decembru sam iskoristila akciju u Liliju da kupim tri Depend proizvoda za negu, a platim samo dva, no moji odabrani proizvodi nikako da stignu na red za isprobavanje, trošenje, predstavljanje. Sada je konačno došlo vreme za njih. Odabrala sam serum za nokte, ulje za nokte i kremu za zanoktice. Uzela sam ih bez ikakvog predznanja o njima jer recenzije za njih nigde nisam uspela da nađem pa se nadam da će vama moje iskustvo pomoći ako planirate da uzmete neki od ovih proizvoda. Sve ove proizvode sam koristila barem jednom dnevno tokom nekoliko nedelja na zdravim, čvrstim, hidriranim noktima i isušenim zanokticama.

Three Depend products for nail and cuticle care have been sitting in my "to try" box since last December and I had no time or opportunity to try, test and review them until now. My chosen products are Strengthening Nail Serum, Cuticle Cream and Myrrh Oil. I had no previous knowledge about these products and I couldn't find reviews so I hope my experience will help you if you plan to buy some of these. I have used these products at least once per day for several weeks on my healthy, strong, hydrated nails and dry cuticles.

Sastojci/Ingredients: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Trisodium phosphate, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Carbomer, Phenoxyethanol, Panthenol, Imidazolidinyl Urea, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Methylparaben, Parfum, Propylparaben, Ethylparaben, Linalool, Limonene, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ostrea Shell Extract, Hexyl Cinnamal, Maris limus

Depend Strengthening Nail Serum (serum za jačanje noktiju) me je privukao baš zato što je serum. Pokazalo se da mi mnogo više prijaju serumi i balazami, tj. negujuća sredstva na vodenoj bazi, nego ulja. Ovaj proizvod, za razliku od drugih sličnih koje sam koristila, sadrži i ulje (ricinusovo ulje), ali i mnoge druge ovlaživače (vodu, glicerin, propilen glikol, PEG-40, pantenol). Treba ga naneti na čist nokat. Ne piše da ga treba utrljati u nokat, ali ja to svakako radim. Ono što je primetno je da se ovo sredstvo, ako se ne utrlja odmah, veoma brzo suši. Ne znam da li se upija u nokat ili se samo suši na vazduhu. Ne primećujem da su mi nokti elastičniji ili čvršći ili bolje hidrirani od ovog seruma, ali svakako mi nisu gori nego što su bili, što znači da mi je održao vlažnost i čvrstinu noktiju stečene Trind tretmanima, što je dobro. Pakovanje od 8 ml košta oko 380 dinara.

I was attracted to Depend Strengthening Nail Serum because it is a serum. It turned out that my nails prefer serums and balsams, i. e. water-based products to oils. Unlike other similar products I have tried so far, this one contains oil (hydrated castor oil) along with other moisturisers (water, glycerine, propylene glycol, PEG-40, panthenol). It should be applied to clean nail. It doesn't say if it should be massaged into nail, but I do it nonetheless. I have noticed that this product dries quickly if you don't massage it into nail. I don't know if it just gets dry or if it gets absorbed. I haven't noticed that my nails are more hydrated or stronger or elastic because of this product, but they aren't worse than they were before I started using it, which means it has at least maintained hydration level I had reached by Trind treatments, which is fine.

Sastojci/Ingredients: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Limonene, Ricinus Communis Oil, MEK, Citrus Dulcis, Commiphora Myrrha Oil, Tocopheryl Acetate, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Linolenate, Tocopherol, Linalool, Citral, CI 47000, CI 26100

Depend Myrrh Oil (ulje mirisne smole) je mešavina tri ulja (slatkog badema, ricinusa i smirne), vitamina E i nekih emolijensa. Po izgledu, mirisu, gustini, podseća me na Golden Rose Nail Care Regenerating and Hydrating Oil. Prilično je tečno ulje, prijatnog blagog mirisa na limun. Malo ga je potrebno da se prekriju svi nokti i zanoktice. Kako meni ulja više ne odgovaraju onda ni ovo nema neko dejstvo na moje nokte, ali to ne znači da vama neće pomoći ako imate probleme sa suvoćom noktiju i/ili zanoktica. Odmoći vam neće. Ja ga rado nanosim posle uklanjanja zanoktica jer imam utisak da im je tada potrebno neko masnije sredstvo i ovo ulje ih lepo zagladi ako su ostale iskrzane posle odstranjivanja. Bočica od 8 ml košta oko 450 dinara.

Depend Myrrh Oil is a mixture of three oils (sweet almond, castor, myrrh), vitamin E and some emollients. In terms of look, formula, smell it reminds me of Golden Rose Nail Care Regenerating and Hydrating Oil. This is quite runny oil that has mild pleasant lemony smell. It takes small amount of product to cover all ten nails and cuticles. Since oils don't agree with me as they did before, this one doesn't have some visible effect on my nails or cuticles, but it doesn't mean it won't help you if you have dry nails and/or cuticles. It certainly won't harm you. I use it after cuticle removal because I feel my cuticles need something greasier at that time. Myrrh oil smooths out my cuticles nicely if they get ragged due to aggressive cuticle removers.

Sastojci/Ingredients: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Lanolin, Olus, Petrolatum, Oleyl erucate, Parfum, Phenoxyethanol, Triethanol amine, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Aloe Barbadensis, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Benzyl salicylate, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Hydroxycitronellal

Znate i same da sam laka na sredstva za negu zanoktica i da stalno kupujem nove proizvode ovog tipa. Depend Cuticle Cream (krema za zanoktice) je spakovana u tubicu od 10 ml, zgodnu i za kućnu upotrebu i za tašnu. Po svemu me podseća na Oriflame Nail and Cuticle Vitamin Cream. Sadži nekoliko hidrirajućih sastojaka (vodu, glicerin, tokoferil acetat, alantoin) i više emolijensa (mineralno ulje, cetil alkohol, lanolin, ulje uljane repice, vazelin). Potrebno je malo kreme, manje od veličine zrna graška, da se namažu zanoktice i nokti obe ruke. Krema nije preterano masna, mada jeste klizava. Mada jednostavno i prijatno za upotrebu, meni ovo sredstvo ne služi svrsi jer ima premalo pravih negujućih sastojaka za moje potrebe. Čak ni kao dodatno negujuće sredstvo posle Myrrh ulja (kako proizvođač preporučuje da se koristi) nije mi ničemu služila. Da neguje ispucale zanoktice i ubrzava njihovu regeneraciju, kako proizvođač tvrdi, nije tačno. Samo trenutno zamaskira ispucale zanoktice i grubu kožu. Košta oko 390 dinara.

You know I'm a sucker for cuticle care products and that I always keep buying such treatments. Depend Cuticle Cream comes in 10 ml tube, which is great both for use at home and for handbag. It resembles Oriflame Nail and Cuticle Vitamin Cream in every way. It contains several moisturising ingredients (water, glycerine, tocopheryl acetate, allantoin), but more emollients (paraffinum liquidum, cetyl alcohol, lanolin, olus, petrolatum, oleyl erucate). It takes a small amount of product, less than size of a pea, to cover cuticles and nails on both hands. Cream isn't too greasy, but it is slick. While pleasant and easy to use, this product serves no purpose in my book as it has too few ingredients that my cuticles need. It doesn't even work as additional care after Myrrh Oil, as manufacturer suggests. Manufacturer states that it softens and moisturises the cuticle, providing it with nutrients and that it cares for cracked, dry or damaged cuticles and hastens regeneration, but this is simply not true. It only temporarily masks rough skin and ragged cuticles.

16 comments:

  1. Interesting review!
    Somehow I think it makes sense about the water based products as we know that nails soak up water...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It does make sense. What I find interesting is that my nails have loved oils before, but not any more.

      Delete
  2. Pre neki dan sam kupila prve Depend lakove i odolela sam sredstvima za negu, iako su mi ostali nekako u glavi... Tako da je meni ovaj post baš došao u pravo vreme ;) Prema ovome što sam pročitala, verovatno ću isprobati serum, zvuči mi kao nešto što bi mi odgovaralo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serum je okej. Trind Balzam i Alverde serum su mi bolji, ali ovaj nije loš.

      Delete
  3. Serum fino deluje :)

    Ja sam se nedavno ponovila sa njihova dva sendica, bili su na popustu u Mauricijusu, tako da znas. :)
    Cini mi se da je bilo 30% na proizvode koji nisu na akciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bili su na 20% popusta + onim danima kojima imaju popust su sabirali te popuste, ali samo na Depend.
      Koje si peskiće uzela?

      Delete
    2. 2064 i 2065, ljubicasti i plavo-srebrni, mada su mi svi bili lepi :D

      Delete
    3. Taj plavi mi deluje kao da će ti savršeno stajati. Ako ti budu bila potrebna imena, pišu im ovde https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/t1.0-9/600611_574387049249944_1435810411_n.jpg

      Delete
  4. A zasto ti vise ne odgovaraju ulja, bas si me sada zaintrigirala? :/
    Ali slazem se za vodu. Kada god hocu da ubrzam rast noktiju, perem sudove sto vise i mozda je cudno, ali kod mene bas deluje. Jedino zanoktice nisu bas zahvalne, ali dobro, ko radi domacinske poslove - taj kapira, mislim dosta toga vezano za zanoktice ;)
    Inace hvala ti za recenziju, bas sam se pitala kakva su ova cudesa, jer sam u potrazi za efektnim sredstvima za negu (kod mene je trenutno na testu Tahiti touch, Poljaci, novi proizvodi), ali posto nisi nesto zadovoljna preskocicu ih. Izvini sto sam te udavila sa komentarom :///
    Evo ti pesma da se odmoris:
    http://www.youtube.com/watch?v=IgKEUgAQ0TM
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, ti nikada ne daviš.
      Ne znam zašto mi ulja više ne odgovaraju, ali tako je. Ali recimo Hemel kremica koja sadrži razna ulja mi prija. Ne znam u čemu je fora.

      Delete
  5. Što volim proizvode za njegu... S tim što kod mene osim Flormar i Evelin ulja nema praktično ništa. Jednom sam uspjela da nađem GR Marine Spa i to je to. Tako da sad nekoliko puta dnevno mažem ulje, kao "bolje išta nego ništa". :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je što nemaš pristup drugim proizvodima. Ulje ti svakako neće škoditi, ali valja ponekada i promeniti. Možeš li naručiti Oriflame mazalice? I oni imaju okej stvari za negu.

      Delete
    2. Čitala sam da ih hvale. Taman ću da se raspitam naručuje li neko u blizini. Hvala za ideju. :)

      Delete
    3. Znaš da sam uvek voljna da pomognem.
      Njihov Growth Booster mi je bio odličan. Sada imam još tri sredstva, ali još ih nisam koristila pa ne znam valjaju li.

      Delete
  6. I meni je bolji alverde serum, ali ni ovaj nije los :) blahblah

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...