03 April 2014

OPI I Brake For Manicures


I Brake For Manicures je jedan od lakova koje sam nabavila od drage lakoholičarke Jipijej i jedan od lakova koji je najduže čekao da ga isprobam. Krajnje neopravdano. Mogle ste da ga vidite u starinskom usklađenom manikiru, a verujem da ćete ga viđati i u drugim izdanjima ovde na blogu.


I Brake For Manicures is one of polishes I had bought from fellow polishaholic Jipijej and one of polishes that had waited teh longest to be worn. Quite unjustly so. You could have seen it in my Vintage Matching Manicure and I'm certain you'll see more of it here on blog.


OPI I Brake For Manicures (NL T29) iz Touring America kolekcije je verovatno jedna od najnedefinisanijih boja u mojoj kolekciji. U ovom laku se vide i sivi i ljubičasti i braon tonovi. Uz to je veoma zadimljena, prašnjava boja. Na svu sreću na meni izgleda više sivo nego braon. Finiš mu je krem. Ono što me je iznenadilo je konzistencija laka. Bio je nešto ređi nego što sam očekivala, ali se veoma lepo mazao. Prvi sloj je bio prilično neravnomeran, ali drugi sloj je ujednačio boju i potpuno pokrio nokat. Lak se sušio nešto brže nego što je prosek za lakove.


OPI I Brake For Manicures (NL T29) from Touring America collection is probably one of the least defined colours I have in collection. This polish shows grey, brown and purple hues. It is a smoky, dusty shade as well. Fortunately, it looks more grey than brown on me. It has creme finish. What I was surprised by was the formula. It was a bit thinner than I'd expected, but it went on very nicely. Coat one was patchy and uneven, but the second coat evened out the colour and gave full coverage. Drying time was somewhat faster than average.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. I Brake For Manicures više nije u OPI ponudi, ali kod nas se sigurno može naći još koji primerak. Zdušno vam preporučujem da mu date šansu jer je boja veoma neobična i elegantna.


Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. I Brake For Manicures is no longer part of OPI range of colours, but I wholeheartedly suggest you look for it as it is a quite unusual and classy shade.

18 comments:

  1. This holds a special place in my heart, it was my first really dark polish - and I fully agree, it's difficult to say exactly what it is, I decided to call it purple in my spreadsheet LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. It looks purple in flash photos, but on me it is mostly grey. Lovely polish in any case.

      Delete
  2. Divan ti je, Cajo! :)
    Cmok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste divan i ne znam zašto si ga se odrekla, ali ne bunim se :*

      Delete
  3. Ni ja nisam videla ništa ovako neobično, svaka čast OPI na ovom mućkanju. Tebi, kao i uvek, tamni lakovi lepo stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mada u poslednje vreme češće nosim jarke boje, ipak je ovo više po mom ukusu.

      Delete
  4. Obožavam ga, jedna od najlepših i najčudnijih nijansi kada su u pitanju tamniji lakovi!

    ReplyDelete
  5. Volim ovakve boje, podseća me na Diorov Underground. :) Odlično ti stoji, pun pogodak.

    ReplyDelete
  6. Baš kao što si rekla - jako je elegantan. :)

    ReplyDelete
  7. Mocan. I fotogenican, odlicne su fotke. Zapostavila sam OPI, I Brake... mi je na WL odavno.

    ReplyDelete
  8. prelep je, i stvarno nekako nepravedno zapostavljen

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dobar je kao baza za različite dekoracije.

      Delete
  9. da znaš da sam se zablesila u fotke pokušavajući otkriti koja je ovo zapravo boja... predivan je, ide na wish listu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako otkriješ koje je boje, javi :D Ja još uvek nisam sigurna.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...