04 December 2013

Morgan Taylor: Royal Treatment, Stick With It, Need For Speed


Spomenula sam u mesečnom pregledu da ću imati zadovoljstvo da vam na blogu predstavim neke Morgan Taylor proizvode. Morgan Taylor je kompanija koja proizvodi profesionalne, salonske lakove za nokte, a u ponudi imaju i dve baze i tri nadlaka. U ponudi postoji 100 osnovnih boja, od klasičnih do zbilja jedinstvenih, a izbacili su i dve zimske kolekcije od po 6 boja. Od dve baze jedna je negujuća, za učvršćivanje, a druga je obična, za produžavanje trajanja laka. Nadlakovi su jedan brzosušeći, jedan za trajnost boje i jedan matirajući. Morgan Taylor lakovi ne sadrže formalin, dibutilftalat i toluen i ne testiraju se na životinjama. Bočice su od 15 ml. Za sada se proizvodi ove firme mogu naći samo kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu po ceni od 864 dinara, a učvršćujuća baza košta 1110 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici.

I have mentioned in my monthly overview that I'll have the pleasure to review some of the Morgan Taylor products. Morgan Taylor is a manufacturer of professional, salon nail polish and they also have two base and three top coats. Their core range polishes come in 100 shades, from classic ones to really unique ones, and there are also two winter collections of 6 polishes each. Out of two base coats, one is fortifying, treatment base and the other one is a regular base coat, designet to increse wear of polish. Top coats are a quick dry one, one for durability and one to mattify. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles.


Stick With It je fleksibilna baza koja produžava trajanje laka. Iako je u bočici baza ružičasta, na noktu se ne vidi ikakva boja. Posle nošenja tamnog laka koji mi je obojio prste kada sam ga skidala, a nije mi obojio nokte mogu reći da ova baza štiti nokte od boje. Lak sam nosila tri dana bez bele linije na vrhu nokta i bez pukotina na površini, ali ne znam da li je to do baze, laka, nadlaka ili kombinacije sva tri.

Stick With It is a flexible base coat made to increase the durability of the polish. Although in the bottle the liquid looks pink, the colour isn't visible on the nail. After wearing a dark polish which had stained my fingers during removal, but not the nails, I can say that this base does prevent staining. I wore polish over this base for three days without tipwear and no surface cracking, but I can't honestly say whether it was due to this base, polish, top coat or the combination of the three.


Royal Treatment (50051) je tamno ljubičasta, skoro patlidžan krema. U zatvorenom prostoru može delovati i čokoladno braon, ali pri svakom osvetljenju je jasno da nije u pitanju crn lak, što mislim da je veoma važno. Kao što sam spomenula, ovaj lak mi je prilikom skidanja obojio prste pa treba voditi računa o tome i nositi ga uvek preko baze da ne bi obojio i nokte. Sjaj mu je veoma visok.

Royal Treatment (50051) is a dark purple, almost aubergine purple creme. Indoors it may look even chocolate brown, but it never looks black, which I think is very important. As I had already mentioned, this polish stained my fingers during removal so that is something you should keep in mind and always wear this polish over base coat to prevent staining. It is very glossy.


Četkica je po obliku veoma slična OPI četkici, ali u ovom laku je veoma kruta i bilo mi je teško da njome lepo namažem nokte, što mislim da je šteta jer je sam lak veoma dobar. Čini mi se da je četkica u bazi i nadlaku mekša pa je moguće da se ova čvrsta četkica ne nalazi u svim lakovima. Lak se sam po sebi suši prilično brzo. Prilično je pigmentisan, ali su potrebna dva sloja za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

The shape of the brush is similar to OPI brush, but the one in this polish is very stiff and it was very hard for me to paint my nails nicely, which I think is a shame since the polish itself is quite good. I think the brush in base and top coat is softer, so it may be that this stiff brush isn't in all polishes. The polish dries quite fast. It is fairly pigmented, but it takes two coats for full colour and even coverage.


Need For Speed je zvanično brzosušeći nadlak. Žao mi je što moram reći da, s obzirom na brzinu sušenja samog laka, ne vidim da ovaj lak ubrzava sušenje Morgan Taylor laka. Daje lep sjaj, ne izgled geliranih noktiju. U kombinaciji sa Stick With It bazom i Morgan Taylor lakom sprečio je povlačenje laka sa vrhova noktiju i cela površina je bila čvrsta, ali veoma fleksibilna, što mojim elastičnim noktima veoma odgovara. Lak nije ispucao po površini, što mi se dešavalo sa nekim drugim nadlakovima.

Need For Speed is officially a quick dry top coat. I am sorry to say that considering the drying time of the polish itself, this top coat didn't speed up the drying time of Morgan Taylor polish. It gives nice gloss without giving the gel look. Combined with Stick With It base coat and Morgan Taylor polish it prevented tipwear and the whole surface was very firm, hard, but flexible, which is great for my elastic nails. The polish didn't crack, which did happen to me with some other top coats.


Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i, sem na poslednjoj slici, nemam nadlak. Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and except the last image I have no top coat. I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


42 comments:

  1. Royal Treatment - is truly a royal treat for my eyes - it's sooo gorgeous!
    I cannot wait to see the rest of the Morgan Taylor polishes you are going to swatch!

    ReplyDelete
  2. Baza mi se cini dobrom, cim je lak izdrzao tri dana, a da se ne povuce. To je u mom svetu jako dobro. Sto se tice cetkice, stvarno se nadam da je to samo slucaj, jer ova boja je fantasticna. Obozavam ljubicaste nijanse, a ova mi je jedna od omiljenih. Predivan je. I izuzetno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Jeco. Baza je dobra čim mi je zaštitila nokte. Jedva sam skinula ljubičaste tragove oko noktiju, a na noktima ih na svu sreću nije bilo (samo bi mi još to falilo na ove žute nokte).

      Delete
  3. Boja je divna, ali cena, prava sitnica :D Mislim da cu ipak zaobici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena jeste jača, ali mislim da ćeš videti kroz naredne recenzije zašto ih ja ne bih zaobišla. Šljokiceee! :D

      Delete
  4. Super je boja, bas volim takve. Ali cu ih takodje zaobici, mislila sam da su pristupacniji.
    Ispada da je kod Zoye najbolji odnos cene/kvaliteta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoya je meni brend broj 1 po svemu. Zaista mi savršeno odgovara, ali neki od Morgan Taylor lakova su baš jedinstveni na našem tržištu, možda i šire, da mi neće biti žao da za njih izdvojim novac.

      Delete
  5. Ovakvih ljubičastih nikad dosta. :) Lak ti divno stoji, i jedva čekam da nam pokažeš te jedinstvene boje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće uskoro, samo ne znam da li da uzmem opet ljubičasti ili crveni :D

      Delete
  6. Savrsena je nijansa, ne previse taman tako da se vidi da je ljubicast, plus takva punoca i raskos boje kakvu odavno nisam ugledala.
    Dopada mi se sjaj koji daje nadlak, vise volim takve nego one gel-like finise, podseca na Seventeen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sofi, boja je pravljena za nas. Nadlak me trenutno najviše podseća na Mavadry. Zapravo, na jednu ruku sam nanela Need For Speed, a na drugu Mavadry i efekat je prilično blizak, a razlika u ceni i količini nije zanemarljiva. Sjaj je nešto viši nego kod Seventeen, ali čini mi se da suši sporije od Seventeen.

      Delete
    2. Mavadry nisam isprobala, volela bih da je brzosušeći, ali sjaj je predivan.

      Delete
    3. Biće prilike da isprobaš oba, samo da se dogovorimo za neko viđanje.

      Delete
  7. kako je divna ova ljubičasta nijansa...

    ReplyDelete
  8. Ova boja mi se i ne čini toliko jedinstvenom (a moguće je da grešim jer ljubičasta nije moja boja pa su mi sve tamnoljubičate iste) ali jedva čekam da nam predstaviš crveni šljokasti i plavi :D

    Videla sam na sajtu da imaju baš interesantnih nijansi pa se nadam da će nas obradovati nekim popustom na prolećnom sajmu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni se boja sama po sebi ne čini jedinstvenom, ali ja nemam ovakvu u kolekciji pa mi je bilo teško da joj odolim.

      Delete
  9. Boja je po mom ukusu. Fascinirana sam sjajem ovog laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjaj mu je fantastičan, a sa nadlakom još lepši.

      Delete
  10. Ja sam oduševljena bojom i sjajem ovog laka, prelepo ti stoji, ne znam da li imaš dosta ovakvih boja u kolekciji ali u svakom slučaju ti mnogo dobro stoji na tu dužinu noktiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Zanimljivo je da iako ovo jeste jedna od "mojih" boja, ovakvu nisam imala. Tamne nijanse ljubičaste imam samo u šimer varijanti.

      Delete
  11. Ocekivala sam nizu cenu, ali sjaj je fenomenalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su svi očekivali nižu cenu, ali, kao što spomenuh, ima tako posebnih i zanimljivih boja da mi neće biti teško da platim punu cenu. Sada mi je bolje da ne kupim tri-četiri jeftinija laka i da taj novac uložim u jedan skuplji.

      Delete
  12. uf, kakav lepotan! i sviđa mi se što je četkica u opi stilu.

    ReplyDelete
  13. Royal Treatment is gorgeous - so dark and vampy! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  14. OMG that is one really stunning nail polish :) so very gorgeous!

    ReplyDelete
  15. ovaj ljubičasti je stvarno za glavu izgubit, želim *.*

    ReplyDelete
  16. Tvoja boja! Prelepo ti stoji, PRELEPOOOOOOOO! Lak deluje jako kvalitetno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Bebi. Nije bilo prilike da ga testiram duže od tri dana, ali deluje kvalitetno.

      Delete
  17. Royal Treatment is so gorgeous!! And it looks perfectly vampy on your nails. :) It's too bad about it staining a bit though. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A good base coat should prevent it, as was the case here. I should have been more careful when I painted my nails, but that was a bit hard with this stiff brush.

      Delete
  18. boja je fantasticna i mnogo dobro ti stoji!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...