22 December 2013

Don Juan One Coat OC231


Ovaj lak se baš načekao da objavim članak o njemu. OC231 je drugi od dva letnja Don Juan One Coat laka u boji kože. Za razliku od OC230 ovaj baš vuče na ružičasto. Ovo je prilično hladna nijansa ružičaste. Nisam sigurna da mi se dopada kako mi stoji jer čini da mi prsti deluju sivo, mrtvo, mada se to sa slika ne bi reklo. Pigmentovaniji je od OC230 i zaista potpuno pokriva iz jednog sloja. Divno se maže, brzo se suši i sjaj mu je visok.


This is one from the vault. OC231 is the second of two nude Don Juan One Coat polishes. Unlike OC230 this one leans heavily toward pink. This is quite a cool-toned pink. I'm not sure I like the way it looks on me because it gives me zombie hands, even though pictures don't show it. It is more pigmented than OC230 and it does give full coverage in just one coat. The application is amazingly smooth, it dries fast and has very high gloss.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.


Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.


20 comments:

  1. Meni se bas svidja. Do sad verovali ili ne namam ni jedan DJ lak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim ove jednoslojce. Njihov crni mi je najvažniji crni lak u kolekciji, a i beli i nude koje koristim su baš Don Juan.

      Delete
  2. The zombie skin isn't visible on the photos, so I think it's a pretty nude for you, but what goes on in our own mind looking at our own hands is a totally different story LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Certainly :D It is a bit too cool shade for my warm undertone.

      Delete
  3. Fina je boja, na slika ne deluje preterano hladno, mada kad imas toliko fenomenalnih lakova u kolekciji, verujem da ovaj nece cesto biti izbor za mazanje. :)

    I dalje mi je fascinantno kako su dobro uradili te kreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odavno je prosleđen ;) Na slikama ne izgleda toliko hladno koliko zapravo jeste izgledao na meni. Možda nije lak toliko hladan koliko je moj podton topao. Meni takve boje ne stoje i tu nema pomoći.

      Delete
  4. Prelepa je boja zaista, samo sto mi je nekako za jesen.. :))) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slika je od proletos i užasno se osećam što nisam odmah sve ove lakove predstavila.

      Delete
  5. Predivna, nezna zenstvena boja. Ruke ti tako lepo i damski izgledaju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. To samo na slikama tako deluje. Uživo ruke kao da nisu moje. Meni stoje nudaći koji vuku na žuto, bež.

      Delete
  6. Nekako mi je neobično da vidim ovakve nijanse na tvojim noktima. Ali lak fino izgleda, neutralno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak sam po sebi jeste lep, ali zbilja nije za mene.

      Delete
  7. Divna je boja! Moraću da obratim pažnju na njega sledeći put kad budem gledala nude lakove.
    Slažem se sa tobom, inače, da im je crni jednoslojac odličan. Od crnih samo njega koristim od kad sam ga otkrila i ne tražim dalje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim da kupujem crne lakove, ali otkad sam otkrila OC229 mnogo ređe dolazim u iskušenje da kupim neki crni lak. Zapravo mislim da sa otkad imam DJ kupila samo jedan - Licorice.

      Delete
  8. Meni ovo mnogo lepo, dosta DJ lakova sam kupila zahvaljujuci tvojoj prezentaciji :)
    Pokupovala bih sve ove One coat, fenomenalna kolekcija zaista.
    Na slici izgleda kao da je stvoren za tebe, ali nekad i slike lazu koliko god lepe bile... Ti znas najbolje da li je za tebe ili nije :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Alekta, ali znaš kakva sam ja s ružičastim nijansama. Drago mi je što si zadovoljna OC lakovima, posebno ako ih uzimaš na moju preporuku. Jedini nude lak koji zadržavam je upravo njihov OC230, a njihov crni mi je nezamenljiv.

      Delete
  9. Videću kod sestre kakav je ovaj novi GR 09, ako je i kod njega loša formula i ako se sporije suši, onda kupujem ovaj. Mislim da su slične nijanse i finiši. Prelepa nijansa, ja to zovem prljavom roze i veoma privlačnom i nosivom. Na slikama ti stvarno super stoji, ne znam kako je uživo, ali preko slika, taman, pun pogodak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj mi nije stajao dobro, veruj mi. Izgleda da su GR kreme dobre, ali, iskreno, uvek bih dala prednost domaćem proizvodu.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...